Jonkin verran on keskustelua syntynyt aiheesta.
Yksimielisyys näyttää vallitsevan siitä, että missä kaksi tai kolme kokoontuu Jeesuksen nimeen, niin Hän on siinä heidän keskellänsä.

Matteus (18:20 ) kirjoitti:
Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."
Ja kysymyksessähän on Raamatun todistus asiasta.
Täällä on myös kirjoitettu täyttymisestä Pyhällä Hengellä viitattuna Efesolaiskirjeeseen:
Paavali ( Ef 5:18-20) kirjoitti:
vaan täyttykää Hengellä,
puhuen keskenänne psalmeilla ja kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten ja laulaen sydämessänne Herralle,
kiittäen aina Jumalaa ja Isää kaikesta meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Jos ajattelemme tätä Paavalin kautta tullutta kehoitusta täyttyä Hengellä psalmien, kiitosvirsien ja hengellisten laulujen kautta Isää kiittäen kaikesta Jeesuksen Kristuksen nimessä, niin kuinka tuon kehoituksen perusteella löytyy aloituskommenttini teema?
Minusta tuon kehoituksen ydin on suuri pelastus Jeesuksessa Kristuksessa ja sen myötä sydämestä kumpuava kiitos Abba Isälle Kristuksessa Jeesuksessa.
Ja mihin ja miksi Jeesuksen todistajat tarvitsevat voimaa korkeudesta?
Luukas ( 24:49) kirjoitti:
Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
Eikö todistamiseen Jumalan Karitsasta.
Ainakin apostolien osalta tapahtui juuri niin, kun heidän päällensä puettiin voima korkeudesta.
Luukas ( Apt 5:42) kirjoitti:
Eivätkä he lakanneet, vaan opettivat joka päivä pyhäkössä ja kodeissa ja julistivat evankeliumia Kristuksesta Jeesuksesta.
Kuitenkaan en löydä viitteitä Raamatusta nykyisen kaltaisesta kokousmenoista, joissa ylistys on suuressa osassa, mutta Sana Rististä ja ristin Herrasta on kuitenkin taka-alalla.