Johannes (1 Joh 2:22) kirjoitti:
Kuka on valhettelija, ellei se,
joka kieltää sen,
että Jeesus on Kristus?
Hän on antikristus, se,
joka kieltää Isän ja Pojan.
Johannes (2 Joh 1:7) kirjoitti:
Sillä monta villitsijää
on lähtenyt maailmaan,
jotka eivät tunnusta
Jeesusta Kristukseksi,
joka oli lihaan tuleva;
tämä tämmöinen on
villitsijä ja antikristus.
Kirjoittaja kirjoitti::question:
Kirjoittaja kirjoitti:Joo, ikävä kyllä olen tavannut. Hyvä pointti. Näitä persoonallisuuden piirteitä tosin narsisti piilottelee, mutta kun ei ole pakko, niin silloin ei piilottele.
NäilläNäppäimillä kirjoitti:Kirjoittaja kirjoitti:Joo, ikävä kyllä olen tavannut. Hyvä pointti. Näitä persoonallisuuden piirteitä tosin narsisti piilottelee, mutta kun ei ole pakko, niin silloin ei piilottele.
Olen keskustellut ihmisen kanssa, jolle on sattunut kaksi narsistista ihmissuhdetta. Sanoin hänelle, että narsismissa on niin paljon demonisuutta, että mielestäni se ei ole luonteenpiirre tms, vaan paholaisesta. Ei niin että olisi suoranaisesti riivattu, mutta pahojen henkien valtaamana elämistä.
Hän, vaikka oli vakavasti loukattuna uhrina joutunut käymään monet terapiat, "ei ottaisi kantaa demoneihin, koska ei ole henkimaailman asioihin perehtynyt", Mun mielestä hänen uskovana ihmisenä kannattaisi ottaa sekin huomioon.
Pahaa jälkeä pedon henki saa aikaan joka tapauksessa.
Johannes (1 Joh 2:18) kirjoitti:
Lapsukaiset,
nyt on viimeinen aika.
Ja niinkuin te olette kuulleet,
että antikristus tulee,
niin onkin nyt
monta antikristusta ilmaantunut;
siitä me tiedämme,
että nyt on viimeinen aika.
Johannes (8:44) kirjoitti:
Te olette isästä perkeleestä,
ja isänne himoja
te tahdotte noudattaa.
Hän on ollut murhaaja alusta asti,
ja totuudessa hän ei pysy,
koska hänessä ei totuutta ole.
Kun hän puhuu valhetta,
niin hän puhuu omaansa,
sillä hän on valhettelija ja sen isä.
Johannes (1 Joh 4:2-3) kirjoitti:
Tästä te tunnette
Jumalan Hengen:
jokainen henki,
joka tunnustaa
Jeesuksen Kristukseksi,
lihaan tulleeksi,
on Jumalasta;
ja yksikään henki,
joka ei tunnusta Jeesusta,
ei ole Jumalasta;
se on antikristuksen henki,
jonka olette kuulleet olevan tulossa,
ja se on jo nyt maailmassa.
Johannes (1 Joh 4:4-6) kirjoitti:
Lapsukaiset,
te olette Jumalasta
ja olette voittaneet heidät;
sillä hän,
joka teissä on,
on suurempi kuin se,
joka on maailmassa.
He ovat maailmasta;
sentähden he puhuvat,
niinkuin maailma puhuu,
ja maailma kuulee heitä.
Me olemme Jumalasta.
Joka tuntee Jumalan,
se kuulee meitä;
joka ei ole Jumalasta,
se ei kuule meitä.
Siitä me tunnemme
totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
Johannes (1 Joh 4:7-8) kirjoitti:
Rakkaani,
rakastakaamme toinen toistamme,
sillä rakkaus on Jumalasta;
ja jokainen, joka rakastaa,
on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
Joka ei rakasta,
se ei tunne Jumalaa,
sillä Jumala on rakkaus.
Kirjoittaja kirjoitti:NäilläNäppäimillä kirjoitti:Kirjoittaja kirjoitti:Joo, ikävä kyllä olen tavannut. Hyvä pointti. Näitä persoonallisuuden piirteitä tosin narsisti piilottelee, mutta kun ei ole pakko, niin silloin ei piilottele.
Olen keskustellut ihmisen kanssa, jolle on sattunut kaksi narsistista ihmissuhdetta. Sanoin hänelle, että narsismissa on niin paljon demonisuutta, että mielestäni se ei ole luonteenpiirre tms, vaan paholaisesta. Ei niin että olisi suoranaisesti riivattu, mutta pahojen henkien valtaamana elämistä.
Hän, vaikka oli vakavasti loukattuna uhrina joutunut käymään monet terapiat, "ei ottaisi kantaa demoneihin, koska ei ole henkimaailman asioihin perehtynyt", Mun mielestä hänen uskovana ihmisenä kannattaisi ottaa sekin huomioon.
Pahaa jälkeä pedon henki saa aikaan joka tapauksessa.
Itse asiassa olen samaa mieltä tästä. Minusta on tuntunut myös että tämä henkilö on pahan vallassa, itsekin olen oireillut, niin on muutkin hänen lähellään. Välllä sen huomaa sen pahan vaikutuksen voimakkaana, kerran joskus tunsin aiemmin ne siteet hänessä ja tajusin että hän kärsii itsekin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa