Kirjoittaja Riitta-mummi » 15.07.2025 07:32
En tarkoittanut moittia kun kirjoitit Jumalan ihmisrakkaudesta. Itse olen se joka eniten syyllisttyy inspiroitumaan eri asiaan kuin mistä puhutaan.
Enminäkään kyyly facebookiin, en halua sellaista rasitetta mikä sen lopettamisessa kuuluu tulevan.
Minä harrastan Googlea, Pinterestiä ja YouTubea omiin tarpeisiini. Kuvat ovat ihmisten jälkeen toinen kiinnostuksen kohteeni.
Kun olin lapsi ja oli vielä sodan jälkeiset köyhät ajat, ei kotona ollut juuri paljonkaan tavaroita, Kenelläkään evakolla ainakaan ei ollut.
Äitini taisi olla samanlainen kauneuden ihailija, sillä meillä oli muutama taulu, vähän kirjoja ja joitakin vanhempien häälahjoja joita kaikkia ihailin.
Keramiikkaa on yhä vanhempieni peruja, mutta enemmän omaa keräilemää.
Myös ikoneita olen hankkinut matkoilta. Niistä olen suuren osan antanut lahjoina jälkeläisille.
Minua oikein huvittaa kun Pinterest´n ( kuvapalvelu, jota esim. aikakausilehdistö käyttää meidän kerääjien lisäksi ) toimitus on luonnehtinut minua: Kaunis elämä on kutsumuksesi !.
Lapsena keräsin kiiltokuvia ja paperinukkeja, sitten Armi Kuuselan ja muidenkin missien kuvia. Filmitähditä on kaunein Audrey Hebpurn, mielestäni.
Näistä naisellisista hömppäjutuista siirryin vähitellen kirjojen maailmaan ja musiikin kuunteluun.
En tiedä olenko poikkeuksellisen innokas kaikkeen, vähän alkaa siltä tuntua kun kuulosten muita ihmisiä.
Olen toisaalta aivan arkinen emäntä-ihminen, kuitenkin molemminpuolinen, Martta ja Marria.