Joh. W. Matutisin näky elokuussa 2009

Joh. W. Matutisin näky elokuussa 2009

ViestiKirjoittaja rupattelija » 25.10.2021 09:11

Koetelkaa tätä Jumalan Sanalla.

Vanhaa profetiaa rokotuksista

Kun olin valmistamassa saarnaa, Herra antoi minulle näyn. Näin suuren niityn jossa oli monia lampaita. Yhtäkkiä joka puolelta tuli susia laumaan sekoittuen lauman sekaan. Sen paremmin paimenet kuin paimenkoiratkaan (tärkeä havainto) eivät hälyttäneet laumaa tms., vaan ne olivat kuin hypnoosissa. Vain laumassa syntyi levottomuutta. Ja lampaat huomasivat, että jotain ei ollut ihan oikein, mutta nekään eivät tosissaan ajatelleet asiaa, vaan jatkoivat syömistä ja oleskeluaan rauhallisesti. Paimenet ja koirat taas eivät edes huomanneet, että mitään oli tapahtunut.

Kun katselin näkyä tarkkaan, susilla oli kuin käärmeillä piikki suussaan, ja sillä ne pistivät lampaita, jotka hätkähtivät ja taas vaan jatkoivat ruohon syöntiään. Hetken päästä sudet pakenivat takaisin vuorille koskaan viemättä yhtään lammasta laumasta tms. Katsellessani tätä ajattelin, että tämä ei ole mahdollista, että sudet saisivat vapaasti tulla lammaslaumaan ja silti eivät vahingoittaisi niitä.

Se ei ole suden luonteen mukaista. Kun sudet jättivät lampaat, ne olivatkin yhtäkkiä johtosutta myöten vuoren laella. Johtajasusi oli kuin hirviö. Sitten ne alkoivat ulvoa, ja paimenet ja koirat olivat kauhuissaan ja shokissa. Silloin pääsusi alkoi puhua ihmisen äänellä, jossa oli demoninen sävy: ”Rakkaat paimenet, koirat ja lampaat, nyt te kuulutte meille. Te olette täysin käsissämme.

Olimme joukossanne, eikä kukaan teistä huomannut mitään. Me jopa rokotimme teidät seerumilla, joka tekee teidät meidän omiksemme. Nyt te kaikki kannatte meidän sinettiämme. Me olemme myös rokottaneet teihin meidän henkeämme ja sitä mitä meissä on, ettekä huomanneet mitään. Nyt teillä ei ole mihin paeta, te olette nyt meidän kontrollissamme.”

Näyssä sanoin EI!, Herra on minun Paimeneni. Minä en halua mitään tekemistä vihollisen ja hänen joukkojensa kanssa. Minä en halua heitä paimenikseni. Näyssäni pääsusi nyt jatkoi hymyillen vinosti puhumista lampaille: ”Te söitte ja joitte ja nukuitte. Teille vatsanne ja toimeentulonne oli tärkeintä.”

Nyt kuulehan mitä kuulin tämän demonin sanovan näyssä: ”Me olemme tulleet kostamaan sen kun te ajoitte meidät sikoihin (Matteus 5:1-17). Silloin teidän Herranne ajoi meidät sikoihin. Nyt olemme toipuneet ja tulleet saadaksemme antaa takaisin, ja siksi nämä lampaat ovat nyt meidän. Olin shokissa.

Sitten kuulin Herran äänen joka puhui: ”Poikani, jokaista ihmistä tullaan kehottamaan ottamaan “pakollinen” rokote , se on sumuverho. Ja näyssä Herra varoitti, että jokainen joka ottaa rokotteita tulee (mahdollisesti) susien vaikutusvallan alle, eli myöntyy eliitin suunnitelmiin jne.

Kaikki joilla ei ole Minun sinettiäni ja Henkeäni. Herra kehotti: ”Te minun lapseni, olkaa lujat ja rohkeat älkääkä antako pistää itseänne.”

(Tulee pätemään myös niin sanotun ”sirutuksen” aikana!)

Teidän tulee luottaa Minuun. Vien teidät toisille rannoille ja siellä elämä jatkuu kutakuinkin normaalisti.

Te olette Minun lampaitani. Te kuulette Minun ääntäni ja seuraatte Minua. Ja Minä lähetän teidät lampaiden lailla susien joukkoon. Varoita kaikkia Minun omiani pakkorokotuksia vastaan. Se näyttää niin harmittomalta. Mutta se ei ole sitä.

Varoita kaikkia, vaikka teitä tullaan nimittämään vainoharhaisiksi ja terroristeiksi, te olette Minun omiani ja ja te olette Pyhiä. Te olette minun lapsiani ja Minun omiani. Sen tähden teissä, teidän ruumiissanne ei tule olla muuta ”stigmaa” eli ”häpeää”.

Teidän ruumiinne on Pyhän Hengen temppeli ja se ei saa olla demonien asunto, Herra sanoo. Pastori Matutis sanoo, että hän vain laittaa näyn eteenpäin, niin kuin hän sen sai. Hän jatkaa: ”Rakkaat ystävät, me olemme aivan lopunajoissa. Olkaa hyvin varuillanne sen suhteen mitä teille ja lapsillenne tapahtuu.

Vihollinen on valhettelija ja pysyy sellaisena eikä hänellä ole hyviä aikomuksia.

Olin aika säikähtänyt. kun Herra näytti tämän näyn minulle, ja koen että sillä on yhteys sikainfluenssarokotuksiin ja muihin tulevaisuudessa annettaviin rokotteisiin.
rupattelija

Re: Joh. W. Matutisin näky elokuussa 2009

ViestiKirjoittaja kalamos » 28.10.2021 12:18

Sikainfluenssarokotukset
ovat johtaneet joidenkin ihmisten
koko elämän pituiseen kauhistukseen.
Näistä on nyt julkisuudessa avauduttu.

Sinänsä rokottaminen
ei tietenkään ole pahasta.

Mutta esimerkiksi rokotusten
haittavaikutuksista tiedottamisen
pitäisi olla avointa ja rehellistä.

Tällä foorumilla emme arvioi
tai koettele toisten saamia sanomia.

Mutta jos joku haluaa tuoda
koeteltavaksi itse saamansa sanoman,
niin se on tietenkin mahdollista.

Joten en lähde mitenkään
arvioimaan Matutisin näkyä.

Mutta tunnustan,
että se ei avaudu minulle.

Siksi kysynkin,
miten tuo näky Sinulle avautuu?
kalamos

ViestiKirjoittaja rupattelija » 28.10.2021 16:57

No asia alkoi ensin siitä että syntymättömistä sikiöistä tehtiin koronarokotteeksi. Se pysähdytti minut ihan täysin ja ajattelin että abortti on syntiä eikä Jumalan lasten kuulu tukea aborttia ottamalla koronarokotteen. Tuli uusia päivitettyjä koronarokotteita mutta FB:ssa tuli rukoushädät lähimmäisten puolesta kun heiltä lähimmäisiltä terveys romahti heti otettuaan koronarokotteen. Ja koronarokotteen saaneet ihmiset kirjoittivat fb:iin niin minä luin ne jutut.

Oli järkyttävää nähdä uskovien jakautuneisuutta ja siinä syntyi suruttomasti riitaa. Ja sitten olin hijentynyt entistä enemmän mutta korvat ihan auki Herran puoleen rukoillen ja etsien Herran tahtoaan. Sitten sydämelleni laski ja jäi sinne sydämeen ja toistui kaiken aikaa. Päätin hiljentyä ja kuunnella mitä Herra yrittää puhua minulle. Minulle tuli sana 'noituus'. Sitten se yhdisti myös minun vanhoihin kokemuksiin, kun lääkäri tunnusti minulle että sairauteni tuli epäterveellisestä ruokavaliosta vaikka hän ennen sitä tunnustamista aina "kirjoitti lääkereseptiä" minulle. Se avasi silmiäni. Se ei ollut ensimmäinen kerta.

Koska takanani oli muutamat väärät diagnoosit joita lääkärit tekivät ja ne väärät diagnoosit paljastuivat minulle. Se avasi silmiäni. Myös Jumalan lähettämä nainen joka todisti parantuneensa terveellisen ruokavalion kautta, avasi myös silmiäni. Sitten tutkin mitä epäterveellinen ruokavalio pitää sisällään niin sen kautta aloin ymmärtää Jumalaa että Jumala ei ole sellainen että kehooni täytetään myrkkyä.

Myös Jumala ei tahtonut että ruokin itseeni epäterveellistä ruokavaliota koska keho on omalla vastuulla ja ruumiini on Herran temppeli. Niin, pääsin ymmärtämään Jumalaa. Hän on luonut vain puun lehdet joilla kansa parantuu ja ne lehdet ei ole myrkyllistä mutta noituus -termi tulee siitä että valmistetaan ruokavalio ja lääkkeet myrkyillä.

Näen että kaikkialla on vajavaisuutta ja myös lääketieteellä koska valhemediat videoineen paljastuivat FB.n kautta valheeksi ja kohta tulee vaikea kausi jolloin valhe osoittautuu totuudeksi mutta totuutta mustamaalaillaan valheeksi niin koen vastuulliseksi ottaa ja tutkia rukoillen Herran apua mitä ruokavalio, lääkkeet ja rokotteet pitää sisällään. Jos on mukana myrkkyä, se ei ole Herrasta. Myrkky voi vahingoittaa Jumalan luomaa immuunijärjestelmää. Varas ei tule muuta kuin varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan mutta Jeesus on tullut että meillä olisi elämä ja yltäkylläisyys.

Ei kannata etsiä maallista apua vaan ennen kaikkea tulee etsiä Herralta apua, niin Hänen avulla kykenemme näkemään selkeästi erotukset totuuden ja valheen väliltä. Elämme tätä vaikeaa aikakautta jolloin sekoillaan valhetta ja totuutta keskenään. Mutta tärkeintä on että tulee pitää huolen siitä että usko pohjautuu yksin Raamattuun ja pidämme huolen siitä että otamme jatkuvasti rakkautta totuuteen niin Pyhä Henki tulee ja ilmoittaa meille tulevaiset asiat (Joh. 16:13).

Ymmärrän myös että Jumalan luoma immuunijärjestelmä on ihmeellisesti automaatio joka palautuu kuntoon oikean terveellisen ruokavalion, C-vitamiinin, ja auringonvitamiinin ja päivittäisen luonnossa liikkumisen kautta. Herran nimi näkyy ihmisen DNA:ssa mutta uusihmisyys nousee lopunajan viimeisinä päivinä, se on väärennös, joka ei ole Herrasta.
rupattelija

ViestiKirjoittaja kalamos » 28.10.2021 17:56

Yritin kysyä,
että miten Sinä ymmärrät
Matutisin näyn.

Se ei avaudu minulle.
Löydän kyllä Raamatusta
- lampaat
- käärmeet
- koirat
- sudet
- siat

Mutta tuo näky
jää silti minulle sekamelskaksi.

Ja jos minä en saa siitä
mitään tolkkua,
niin sitten
se voi jäädä sekamelskaksi jollekin toisellekin.

Joten jos tuo näky
on jotenkin avautunut Sinulle,
niin kertoisitko,
mitä kuvaavat esimerkiksi
nuo näyssä olleet eläimet.
kalamos

ViestiKirjoittaja rupattelija » 30.10.2021 10:07

Kalamos, oli tarkoitus tuoda Sanalla koeteltavaksi. Tämä ei tarkoita että olisin uskomassa tuohon profetiaan. Noituus on Raamatun termi joka nousi mieleeni, myös minun kokemukset ja lääkärin väärät diagnoosit ja muut jutut nousivat mieleeni niin sen takia toin sen tänne Sanalla koeteltavaksi. En tunne kyseistä miestä. Nyt me elämme tätä aikaa, jolloin valhemediat ja totuus vedetään keskenään sekaisin.

Anteeksi väärinymmärrykseni kun luulin että halusit selityksen tuohon profetiaan miksi toin tänne. Vajavaisuus näkyy melkein kaikkialla, niin sen takia olisi hyvä pyytää Herralta henkien erottamisen armolahja, Sanalla koettelemisen taitoa, lisää Raamatun tuntemista ja viisautta. Anteeksi myös hajamielisyyteni etten hoksannut mitä sinä hait.

Ja pidetään huolen ettemme asetu toisten mielipiteiden takia heidän puolelleen tai heitä vastaan, se ei kuulu Jumalan lasten hedelmiin vaan ennen kaikkea tulee etsiä Herran tahtoaan korvat auki Hänen puoleen ja ollaan hiljaisia Herran edessään arka tunto Hänen Sanoille ja arka Hänen äänelle niin Hän tulee ja ilmoittaa meille tulevaiset asiat.
rupattelija

ViestiKirjoittaja kalamos » 30.10.2021 12:59

Jos on syytä epäillä,
että tuo näky
ei ole OK Sanan kanssa,
niin sitten se ei kuulu tälle foorumille.

Kun tuo näky ei avaudu minulle,
niin en osaa sanoa,
onko syytä epäillä Sanoman oikeellisuutta.

Ehkä kuitenkin näen tuossa keskivaiheilla
jotain viittausta pedonmerkkiin,
joka sinetöi ihmisen ikuisuuskohtalon.

Jos näin on,
niin silloin tuo näky on epäilyttävä,
eikä kuulu tälle foorumille.

Ilmestyskirjan mukaan
kukaan ei vahingossa huomaamatta
tule ottaneeksi pedon merkkiä.
kalamos

ViestiKirjoittaja rupattelija » 30.10.2021 19:26

Kalamos, voit poistaa tämän postauksen. Kysyin sinulta yksityisviestillä siitä asiasta joka koskee elävää uutista jos muistat vielä. Niin, se osittain liittyy tähän juttuun. Pedon merkki ei ole yleinen asia enkä tähtää juuri siitä. Siitä on vaikea selittää koska olen hämmentynyt kun luin elävää uutista Raamatun kanssa rinnakkain. :wtf: :confused: Yritän avata asian mitä minä ajan. En kaikkea kirjoita vain tiettyjä kohtia.

Elävä uutinen:

Ilm. 13:17 Ilman merkkiä ei kukaan saa yöpaikkaa eikä edes voi ostaa mitään. Merkki on joko pedon nimi tai nimen lukuarvo.

Ilm. 19:20 Peto ja väärä profeetta, joka oli tehnyt pedon läsnäollessa suuria ihmeitä, vangittiin. Profeetta oli pettänyt kaikkia, jotka olivat ottaneet pedon merkin ja palvonneet sen kuvaa. Sekä peto että profeetta heitettiin nyt tulijärveen, jossa palaa tulikivi.

Ilm. 13:17 kohdan mukaan työpaikkaa ei voi saada ilman pedon merkkiä ja toisaalta Ilm. 19:20 kohdan mukaan profeetta joka on väärä profeetta, eksyttää suurilla ihmeillä pedon läsnäollessaan ja kaikki jotka ottivat pedon merkin ja palvonneet kuvan, paljastuu että he ovat ihmekeskeisiä uskovia jotka seuraavat väärää profeettaa ja sen suuria ihmeitä.

Se pani pääni pyörimään ja olen hämmentynyt. Minua ihmetyttää että uskovat eivät ole Sana keskeisiä vaan ihmekeskeisiä ja heidän ihmekeskeisyyden takia he ottavat pedon merkin. Se on surullista. :cry:

Jumalan Sanan kautta tulee oikeita ihmeitä ja ne on Herrasta mutta on ihmeitä jotka ohittavat Jumalan Sanaa ja ne ei ole Herrasta. Siksi tulisi pitää huolen ettei ihmekeskeisyys ole meidän uskon keskipisteenä vaan Jumalan Sanat joihin tulee turvautua ja koetella kaikki ihmeet rakkaudesta Totuuden Sanoihin, ovatko ne Herrasta vai ei. :bible:

Sen takia kysyin yksityisviestillä siitä asiasta.

No voit poistaa tämänkin keskustelun. Herran armo täyttäköön meidän rikkinäiseen sydämeemme Hänen armoa kaiken kattavilla totuudella ja vahvistaa Hänen rauhaa sydämessämme ja auttakoon meidän levätä Kristuksen omavaraisessa uskossa joka kantaa perille.

:agape:
rupattelija

ViestiKirjoittaja kalamos » 31.10.2021 18:48

Tarkoittanet sitä,
kun kysyit löytyykö netistä
Elävä Uutinen.

Tuohon vastasin:

Elävä Uutinen on ongelmallinen,
kun se on tekijänoikeussäädösten alainen.

Living Bible, josta tuo
Uuden Testamentin osuus
on suomennettu
löytyy netistä.

https://www.biblegateway.com/passage/?s ... ersion=TLB

Nyt lainaamasi Ilmestyskirjan kohta
tuossa menee näin:

And no one
could get a job
or even buy in any store
without the permit of that mark,
which was either
the name of the Creature
or the code number of his name.

Ja Elävä Uutinen suomentaa
tuon niin kuin kirjoitit:

Ilman merkkiä
ei kukaan saa työpaikkaa
eikä edes voi ostaa mitään.
Merkki on joko
pedon nimi tai nimen lukuarvo.

Täytyy tunnustaa,
että tuo teksti pysähdyttää,
vaikka se ei olekaan varsinaisesti
käännös Raamatusta,
vaan tulkintaa siitä.

:bible:
Johannes (Ilm 13:17) kirjoitti:
ettei kukaan muu
voisi ostaa eikä myydä kuin se,
jossa on merkki:
pedon nimi tai sen nimen luku.

Työmme on se,
mitä me voimme myydä.
Ja saada siitä vastikkeen.
Jolla sitten voimme ostaa.

Tuota kohtaa kuitenkin edeltää
maininta siitä,
että pedon kuva saa
ihmiset vapaaehtoisesti ottamaan merkin.

:bible:
Johannes (Ilm 13:16) kirjoitti:
Ja se saa kaikki,
pienet ja suuret,
sekä rikkaat että köyhät,
sekä vapaat että orjat,
panemaan merkin
oikeaan käteensä tai otsaansa
kalamos

ViestiKirjoittaja rupattelija » 02.11.2021 07:14

Kalamos, elävä uutinen on vapaasti kerrottuna. Sitä tulee koetella verraten muiden Raamatun käännösten parissa. Mitä työpaikkaan tulee; se tarkoittaa että työpaikan kautta saa rahaa. Mutta kun jos ei oteta pedon merkin, ei saa työpaikkaa. Viime vuonna, se taisi olla kaksi vuotta sitten, Ruotsissa on sellainen firma ettei sinne kukaan voi mennä ilman ihonalaista sirua. Siitä on uutisoitunut.

Ihmekeskeisyys puolesta kertoo muuta että sellaiset uskovat jotka ovat eksyttäjän ihmeiden perässä, eksyvät ottamaan pedon merkin (Ilm. 19:20). On voima joka voi tehdä ihmeitä mutta ei toimi Sanojen mukaan, se ei ole Herrasta vaan saatanasta. Se tarkoittaa että kyse ei ole täysistä vapaaehtoisesta kaikella ja selkeällä ymmärryksellä vaan heidät eksytään uskomaan että pedon merkki olisi jotain muuta ja samalla eksyttävät ihmeet on esillä heidän nähdessään että ne puolesta osoittaisi uskoville että olisi Herrasta ja he uskovat valheeseen ja ottavat sen pedon merkin koska he ovat ihmekeskeisiä uskovia.

Tärkeintä on pitää huolen että ollaan Sana keskeisiä koska voima ja ihmeet tulevat Jumalan Sanojen kautta ja voima toimii aina ( joka kerta ) Jumalan Sanojen mukaan. Silloin tiedetään että se on Herrasta kun se löytyy Raamatusta Sanalla koeteltuaan.

Mitä työpaikkaan tulee, esim. kunnianhimoisuus tai luulee että työpaikka olisi Herran palvelemiseen tarkoitettu tai jotain muu millä pitää työpaikasta kiinni ei kannata ollakaan koska siinä on vaara sokaistua jos eksyy ottamaan pedon merkin joka on joko pedon nimi tai nimen lukuarvo. Siinä on arvoitus jonka ratkaiseminen vaatii Herran viisautta. Ne jotka osaavat, tutkikoon tämän luvun. nimen kirjainten lukuarvo on 666. Työpaikka ei saisi olla uskovan elämässä "ykkönen". Jumalan tulee olla aina "ykkönen" niin on valmis luopumaan työpaikasta jos se vaatii ottamaan pedon merkin. Mitä kunnianhimoisuuteen tulee, uskovan ei tulisi olla kunnianhimoinen koska se helposti turruttaa mielensä ja sokaistaa.

Kun ihminen on luotu kuudentena päivänä ja ihmisen luku on 6. Sen rinnalle nousee uusi ihmisyys nimeltä "uusihmisyys", eli väärennös, valheellinen kopio ihmisyydestä joka tulee siitä että noituuden kautta rokote on älyllinen toiminta. Olen tutkinut rokotteen sisältöä ja hämmästynyt miten älyllisesti se toimii, se tuhoaa kaikki virukset automaattisesti mutta samalla tuhoaa Jumalan immuunijärjestelmää. En nyt ehdi kirjoittaa kun pitää kohta mennä töihin. Ihmisen ruumis kärsii, samoin terveys koska Jumalan luoma immuunijärjestelmä on tuhottu.

Herran siunausta!
rupattelija

ViestiKirjoittaja עֵד » 12.11.2021 00:36

(Vuotta aiemmin 8/08) Sana Saksasta - Profeetallinen sana - Pastori Jon Matutisin kautta

Rukoillessani tänä aamuna Jumala antoi minulle näyn. Hän näytti minulle
suuren, maailmanlaajan liikekannallepanon . Näin itseni kävelemässä pitkin
hiekkarantaa. Yhtäkkiä kuului kova jylinä, joka voimistui voimistumistaan.
Se ei ollut meren eikä tuulen aiheuttama ääni. Ulkopuolella oli täysin
hiljaista. Meren pinta oli sileä kuin lasi. Syvä jylisevä ääni, joka
muistutti sortumaisillaan olevien vuorten kumua, jyrisevä ääni, jollaista en
ollut siihen saakka koskaan elämässäni ennen kuullut, tuli kaukaa meren
toiselta puolelta.

Ääni voimistui niin mahtavaksi, että maa alkoi järähdellä ja vapista. Se
kuulosti aivan matalaäänisen bassotrumpetin törähdykseltä. En ollut koskaan
aikaisemmin kuullut tällaista ja näin syvää bassoääntä. Koko ilma värisi.
Kaivauduin rantapenkereen dyyneihin, kasvot maassa, ja odotin nähdäkseni
mitä tästä luonnonnäytöksestä seuraisi.

Kun jylinä ei loppunut, vaan kävi aina voimakkaammaksi, näin alkavani
rukoilla ja puhua Jumalalleni tässä näyssä. Sitten kuulin äänen sanovan:
Lapseni, älä pelkää. Tämä on minun mobilisaatiokutsuni, merkki toisesta
maailmasta. Kutsun esiin ihmisiä kaikista kansoista. Minä ravistelen maata
ja merta. Syntiset ja jumalattomat menehtyvät pelosta odottaessaan
ahdistuneina asioita, jotka tulevat tapahtumaan.

Ymmärrä, lapseni, että talouskriisi on pannut alulle kaiken tämän Se oli
vain tuhon alku. Tämän päivän yhteiskunnan perustus tulee järkkymään niin,
että ihmiset menettävät kaiken mitä he ovat saavuttaneet ja säästäneet tähän
mennessä.

Koko infrastruktuuri ja hyvinvointi romahtaa ajan myötä. Elämä tulee olemaan hyvin
vaikeaa hyvin monille ihmisille. Yleinen turvallisuus horjuu ja rikollisuus lisääntyy niin,
että elämä maan päällä on voimakkaasti uhattuna.
Mutta teidät, jotka pelkäätte minun nimeäni, minä pelastan tuhosta. Minä
pidän suojaavaa kättäni yllänne.

Vaikka ei tuullut vähääkään eikä pienintäkään aaltoilua näkynyt merellä,
jylinä oli niin mahtava, että sydämeni oli lakata lyömästä. Silloin
ajattelin itsekseni: Minä kuolen myös nyt. Ja silloin Herra sanoi
minulle: Lapseni, älä pelkää. Sinun tulee elää ja julistaa edelleen minun
tekojani. Nouse, mene kotiin ja kerro läheisillesi. Tee heille tiettäväksi,
että minun poikani tulo on hyvin lähellä, kynnyksellä. Käynnistän kaiken
viedäkseni omani kotiin ja irrotan heitä nyt kaikesta, mikä pidättää heitä
tai estää heitä.

Kun nousin ylös totellakseni Jumalan ääntä suunnaten matkani kotiinpäin,
näin hyvin monia ihmisiä makaamassa dyyneillä. He olivat tulleet ulos
taloistaan kiiruhtaen kohti merta nähdäkseen ja kokeakseen tämän
epätavallisen luonnonnäytelmän. He makasivat kasvoillaan kuin lamaantuneina,
aivan niin kuin minä olin maannut muutamia minuutteja aikaisemmin.

Kun ohitin heidät matkallani kotiin, jatkuvasta kaukaisesta jylinästä
huolimatta, nämä ihmiset huusivat minulle: Olet mieletön; et voi mennä
kotiin tässä tilanteessa. Se on liian vaarallista. Sitten he hautasivat
päänsä syvemmälle dyyneihin, koska he pelkäsivät, mitä seuraavaksi
tapahtuisi. He eivät halunneet enää kuulla tai tietää mistään.

Ja sitten Herra sanoi minulle: Teille, lapseni, jotka pelkäätte minun
nimeäni, tämä on minun liikekannallepanoni päivä. Teille nousee minun
pelastukseni aurinko, jonka valossa minä kokoan todelliset lapseni ja tuon
heidät yhteen. Mene, poikani, ja kerro tämä jokaiselle, jonka voit
saavuttaa.

Silloin minä kysyin Herralta: Mitä minun tulee sanoa heille? Kerro
lapsilleni , hän sanoi, että heidän ei tule enää kuluttaa aikaansa
katoavien asioiden parissa, vaan pikemminkin iankaikkisten, ikuisten
asioiden. Heidän tulee etsiä minua ja tutkia minun sanaani. Heidän tulee
antaa anteeksi toinen toiselleen, niin kauan kuin on vielä aikaa, ja tehdä
rauha toistensa kanssa.

Heidän pitäisi lopettaa kadehtiminen ja toinen toisensa sormella osoittelu.
He eivät saisi myöskään syytellä eikä epäillä toisiaan. Jokaisen pitäisi
tehdä se mitä hänen tulee tehdä ja mitä hän voi tehdä. Kehota heitä
irrottautumaan kaikista tarpeettomista asioista ja lopettamaan
kouristuksenomainen omien oikeuksien puolustaminen. Tästä lähtien minä
takaan teidän oikeutenne ja huolehdin oikeudenmukaisuudesta teidän
puolestanne.

Suuria muutoksia on tapahtumaisillaan kaikkialla maailmassa, jokaisella
elämän alueella. Muuttakaa siis mielenne ja olkaa valmiit. Mikään ei tule
olemaan niin kuin se on ollut tähän saakka.

Mitä kauemmaksi etenin rannalta, sitä heikompana kuulin jylinän, vaikka
mielestäni ääni oli muuttunut voimakkaammaksi ja vielä järisyttävämmäksi.
Minulla oli tunne ikään kuin minut olisi suojattu lasikaappiin.

Sitten kuulin Herran äänen sanovan: Minä vien lapseni turvaan omalla
tavallani. Tulette näkemään kaiken mitä teen maailmassa, joka tulee kokemaan kaikki
`Egyptin vitsaukset` ennen kuin vedän lapseni luokseni, ennen kuin faarao vapauttaa teidät
ikuisiksi ajoiksi. Minun kansani, kestäkää yhdessä. Pysykää yhdessä, rohkaiskaa toisianne.
Pian olette päässeet perille. Tämä oli viimeinen asia minkä muistan tästä näystä.

Kun ajattelin kaikkea sitä mitä olin nähnyt ja sitä, mitä minun pitäisi
tehdä näyn suhteen, Herra puhui minulle sanoen: Levitä tätä ilmestystä,
jonka annoin sinulle tänä aamuna minun `mobilisaatiostani` kaikkialla
eteenpäin lapsilleni, ja rohkaise heitä tekemään samoin, sillä minä olen
ovella (olen tulossa pian). Ja sano heille, erityisesti minun kansalleni,
että heidän pitäisi ottaa vakavasti suhteensa minuun (Jumalaan), ennen kuin
on liian myöhäistä.

Auttakaa minua levittämään tätä sanomaa kaikkialla. Lähettäkää se
ystävillenne ja tuttavillenne. Levittäkää sitä seurakunnillenne ja
kotipiireillenne. Kääntäkää sitä toisille kielille.

Maranatha! Herramme tulee.

Pastori Jon Matutis
עֵד

Seuraava

Paluu Muiden näkyjä ilmestyksiä ja profetioita