Rauhan tervehdys!

Rauhan tervehdys!

ViestiKirjoittaja Tonir79 » 02.12.2019 11:19

Kiitos pääsystä foorumille. Olen ollut kauan uskossa. Ja aion olla täällä foorumilla että voin kenties oppia lisää viisautta Jumalan sanasta. ja myös osallistua keskusteluun. Sillä tavalla me kaikki voimme myös rakentua yhteisestä uskosta.
Tonir79

Re: Rauhan tervehdys!

ViestiKirjoittaja Annora » 02.12.2019 11:56

Ihan isosti tervetuloa foorumille kirjoittelemaan kanssamme Tonir79

Sinua tervehtien Annora
Annora

Re: Rauhan tervehdys!

ViestiKirjoittaja rauhankulkija » 05.12.2019 09:32

Tonir79 kirjoitti:Kiitos pääsystä foorumille. Olen ollut kauan uskossa. Ja aion olla täällä foorumilla että voin kenties oppia lisää viisautta Jumalan sanasta. ja myös osallistua keskusteluun. Sillä tavalla me kaikki voimme myös rakentua yhteisestä uskosta.

Tervetuloa foorumiin!
:smile: Hassua, että sinä liityit varsinkin minun syntymäpäivänäni. Ikäänkuin se olisi paras syntymälahja minulle, heh...
:smile:

Haluaisin antaa pari Raamatun kohtaa, jos sopii.

:bible:
Johannes (14:21, 23) kirjoitti:
Jolla on minun käskyni ja
joka ne pitää, hän on se,
joka minua rakastaa;
mutta joka minua rakastaa,
häntä minun Isäni rakastaa,
ja minä rakastan häntä ja
ilmoitan itseni hänelle."

...
Jeesus vastasi ja sanoi hänelle:
"Jos joku rakastaa minua,
niin hän pitää minun sanani,
ja minun Isäni rakastaa häntä,
ja me tulemme hänen tykönsä ja
jäämme hänen tykönsä asumaan.

Jumalan Sanan ymmärtäminen on kytketty Jumalan rakastamiseen, koska Jumalan totuus ei voi avautua ihmisen luonnolliselle järjelle, koska Jumalan sanan totuus avautuu Pyhässä Hengessä vain sellaiselle ihmiselle, joka rakastaa Jumalaa ja Jeesusta.

Jeesus itse sanoi, että se, joka rakastaa Häntä, pitää Jeesuksen sanat (Raamatun sanat).

Se ei tarkoita, että Jumalan rakastaminen olisi ain alla olemista ja käskyjen täyttämistä, vaan Jumalan armosta käsin tapahtuvaa elämän ojentutumista ja uskossa kasvamista Jumalan käskyjen mukaisesti uuden liiton järjestyksen mukaan.

Myös Jeesus sanoi, että jos ei rakasta Häntä, niin sellainen ihminen ei pidä Jeesuksen sanoja ja siksi Herra Jeesus ei ilmoitakaan itseään hänelle, joka ei aio noudattaa Jumalan Sanan opetusta.

Puolestani voin sanoa, että Jeesus ilmoitti itseään minulle ja avasi minulle ymmärrystä Raamatun opetukseen ja samoin unen kautta. Ja sain kuulla Jeesuksen äänen oikeasti ja konkreettisesti. En lue hengellisiä kirjoja, enkä ulkopuolisia opetuslinkkejä, koska ymmärsin nämä Raamatun kohdat Joh. 14:21 ja 23.

Jumalan siunausta sinun elämään ja Raamatun Jeesus ohjatkoon sinua eteenpäin kaikessa totuudessa!

:agape:
rauhankulkija

Paluu Tonir