Se on toisen ulottuvuuden kehoja, henkiruumiita eli henkikehoja, kuten meidätkin Jumalan kuvaksi luotuina, on siihen jo kolmiosaisesti luotu. Ruumis, sielu=tietoisuus, henki= henkiruumis, henkikeho, taivaallinen ruumis, taivaallinen keho. Jumala on Henki ja kuluttavainen tuli ja Hänellä on myös henkikeho.
Jumalalla on sieraimet ( Ps.18:9), (2.Sam.22:9-10, ) ja hiukset (Ilm.19:11-15), ( Dan.7:9 ) ja jostain koostuva keho ( Dan.7:9), jolla voi istuutua ja istua (Dan.7:9):
Vanhaikäinen on Jumala:
DAN.7:9-10
"¶ Minun sitä katsellessani valtaistuimet asetettiin, ja Vanhaikäinen istuutui. Hänen vaatteensa olivat valkeat kuin lumi ja hänen päänsä hiukset kuin puhdas villa. Hänen valtaistuimensa oli tulen liekkejä, ja sen pyörät olivat palavaa tulta.
10 Tulivirta vuoti, se kävi ulos hänestä; tuhannen tuhatta palveli häntä, ja kymmenen tuhatta kertaa kymmenen tuhatta seisoi hänen edessänsä. Oikeus istui tuomiolle, ja kirjat avattiin."
Jesaja, 30:27
"Katso, Herran nimi tulee kaukaa, hänen vihansa leimuaa, ja sankka savu tupruaa; hänen huulensa ovat täynnä hirmuisuutta, ja hänen kielensä on kuin kuluttava tuli"
Psalmi.18:9
"Savu suitsusi hänen sieraimistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä. Hän notkisti taivaat ja astui alas, synkkä pilvi jalkojensa alla."
2.Sam.2:9-10
"Savu suitsusi hänen sieramistaan, kuluttava tuli hänen suustansa, palavat hiilet hehkuivat hänestä. Hän notkisti taivaan ja astui alas, synkkä pilvi jalkojensa alla."
Ilm.11:11-15
"Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse, ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana. Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen. Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan."
Viimeksi muokannut Emil päivämäärä 11.01.2019 16:37, muokattu yhteensä 9 kertaa