Puhdasta taidetta

Puhdasta taidetta

ViestiKirjoittaja NäilläNäppäimillä » 15.07.2026 07:51

Kiitos tästä ehdotuksesta. Täytyy totella :thumbup:

Jumala siunatkoon tämän osion, ja pysyköön se puhtaana asiattomuuksista. Jos kuva joskus kirpaisee, en tarkoita loukata ketään - päin vastoin - olkoot kuvani rohkaisuksi ja iloksi. Jos joku on sitä mieltä, että kuvataide ei sovi uskoon, kerro. Haluan kuulla mielipiteesi.
Olen käynyt vain joitain kansalaisopiston tasoisia kursseja, ja olen ihan tuntematon. En edes yritä ylettyä oikean taiteen tasolle.

Kuvani ovat itse tekemiäni tai toisten kuvista muokattuja, jotkut jopa tekoälyllä. Yritän muistaa kertoa siitä.
Jos kuvassa on puun lehden kuva alareunassa, ainakin se on kokonaan minun tekemäni.

Siunausta kaikille, kuvista tykkääville ja ei-tykkääville. Arvostan, jos saan palautettanne. Salainen toiveeni on, että saisin muitakin innostumaan kuvittamisesta. Siihen ei tarvita muuta kuin paperia ja välineet sen mukaan minkä lajin valitsee. Istu alas ja sudi ensimmäinen veto. Tai näppää puhelinkameralla kuva. Siitä se alkaa.
NäilläNäppäimillä

Re: Puhdasta taidetta

ViestiKirjoittaja NäilläNäppäimillä » 15.07.2026 07:58

nalle.jpg
nalle.jpg (84.39 KiB) Katsottu 12 kertaa

Nalleni pääsi ensimmäiselle sijalle. Mummoni toi hänet minulle 70 vuotta sitten.

Kuten näette, hän on nyrpeä jouduttuaan pesuun.
Kun Jumala pistää minut Klorite-pesuun, se ei todellakaan tunnu kivalta.
Mutta se täytyy ajoittain kestää.

Kuva: minun valokuvani, tausta tekoälyn tuottama.
NäilläNäppäimillä

Paluu TaideNäppäilyjä