Ennen ryöstettiin pankki - Nyt asiakas

Re: Ennen ryöstettiin pankki - Nyt asiakas

ViestiKirjoittaja Emilio » 11.01.2024 18:18

Koko pankkijärjestelmähän on luotu orjuuttamaan ja alistamaan ja ryöstämään kansalaiset.
Emilio

ViestiKirjoittaja Vieraslaji » 12.01.2024 18:02

Entinen pankkini DanskeBank kuulusteli minua ainakin tunnin, kun halusin tallettaa omalle tililleni pienehkön summan. Samalla kun heidän Tanskan pääjohtajansa oli pessyt miljardeja pitkin maailmaa. Mua lähellä on DanskeBank, jonne ei voi soittaa, ei saa aspa-yhteyttä eikä siellä saa käydä. Onneksi se nyt on entinen pankkini.

Eräs ystäväni nosti 1000€ Osuuspankista ja joutui vastaamaan kysymykseen, mihin aikoo käyttää sen. Kysyin pankin asiakaspalvelusta, mikä laki oikeuttaa tähän, vastaus oli "pankilla on oikeus tuntea asiakkaansa" eikä ollut esittää mitään lainkohtaa. Olen kysynyt tätä lakia lakimiehiltä, kukaan ei vastaa. Siksi että sellaista ei ole, ja laki-ihmiset on ohjeistettu ja peloteltu.

Eläkeläismammat pienine säästöineen vs. miljardirikolliset johtajat. Pää halkeaa ja sappi kiehuu.

Maailma on menossa kohti kaikkia kontrolloivaa rahajärjestelmää, ja asiaan liittyy paljon salamyhkäisyyttä. Pienet pankit on jo noukittu pois markkinoilta (90-luvun pankkikriisi); suunta on päivänselvä. Kauppaketjujakin tulee olemaan vain muutama, ja tuotteiden hinnoittelu ja markkinointi tulee olemaan tiukan monopolin säätämää.

Tämä on ennustettu Raamatussa. Meidän sukupolvemme Jeesuksen omat pääsevät pois ennen tätä saatanan ja pedon järjestelmää. Pian ovat Jumalan määrät ja luvut täynnä: synnin määrä, pakanoiden luku, vanhurskaiden luku jne.

Rukoillaan, että nämä täyttyvät pian, ja pääsemme ylistämään Jumalaa taivaissa, kun jumalattomat jäävät tänne säälittävästi taistelemaan onnettomista rahoistaan.
Vieraslaji

ViestiKirjoittaja kalamos » 14.01.2024 09:17

Vieraslaji kirjoitti:
Entinen pankkini DanskeBank kuulusteli minua ainakin tunnin, kun halusin tallettaa omalle tililleni pienehkön summan.

Ennen vanhaan pankki
oli nimenomaan sitä varten,
että sinne talletetaan rahaa
ja se on siellä sitten varmassa turvassa.

Vieraslaji kirjoitti:
Eräs ystäväni nosti 1000€ Osuuspankista ja joutui vastaamaan kysymykseen, mihin aikoo käyttää sen.

Käsittämätöntä.
Nehän olivat ystäväsi rahoja.
Eivät pankin.

Eräs mies
- itse asiassa sukulaisemmekin -
hoiteli asioita pankissa kuolemansa varalta.

Hän avasi ihan oman tilin,
jolle talletti rahasumman
hänen hautansa hoitokustannuksia varten.

Mutta pankki näkee asiassa jonkin ongelman,
ja kukaan ei ole saanut nostettua
penniäkään tuolta tililtä,
vaan kaikki haudanhoito on
täytynyt itse maksaa.

Käsite pankkirosvo
on tullut ihan uuteen valoon.

Nykyään ihmiset joutuvat
itse tietovälineillään maksamaan laskut.
Vain muistoissa on pankkineidin hymy.

Ja silti joka kerta kun kirjautuu
pankin sivuille täytyy pelätä,
että siinä rupeamassa joku varastaa tilin,
ja rahat ovat menneet.

Ja jos sitten pyytää korvausta,
niin pankki alkaa käymään oikeutta
asiakasta vastaan.

Eli ensin meni säästöt,
ja sitten oikeudenkäyntikuluina
vieläkin enemmän
ja on ikuisessa velkavankeudessa.

Avauksen linkissä mainitaan
esimerkki kummastakin summasta.

44 000 euroa
57 000 euroa

Nyt ymmärrän,
mitä tarkoittaa riskiasiakas.

Asiakkaalla on aina riski
menettää vaikkapa
kuusinumeroisen luvun verran rahaa
kun joutuu tekemisiin pankkiasioiden kanssa.
kalamos

Paluu Turvallisuus