Hyvä Paimen ja Ovi

Re: Hyvä Paimen ja Ovi

ViestiKirjoittaja rupattelija » 23.02.2021 12:38

Jumalan johdatus ja henkilökohtainen opetus oli ihmeellisintä mitä koskaan sain... Sinä päivänä olin rikki revitty. Jalan katkaisu taisi se olla hmm... :think: Niin, päädyin juuri oikeaan paikkaan, missä oli lammastarha. Siellä oli musta lammas, ruskea lammas ja valkoinen lammas, sielläkin oli myös pienet karitsat. En tullut lammastarhaa katsomaan mutta päädyin kuitenkin oikeaan paikkaan missä oli lammastarha.

Katsoin seuraten että pienet karitsat halusivat imeä maitoa mustalta lampaalta. Musta lammas takajalalla työnsi pois ne poloiset karitsat. Minulle nousi voimakkaasti eräs hengellinen ihminen joka sai minua rikkoutumaan. Se musta lammas ja sen itsekäs käyttäytyminen muistutti paljon sitä ihmistä.

Sitten katsoin seuraten ruskeaa lammasta. Pienet karitsat saivat imeä maitoa rauhassa. Ruskea lammas laski leuansa pienen karitsan selälle ja pysyi siinä siihen asti kun karitsat sai imeä maitoa. Ruskea lammas oli nöyrän näköinen. Sitten minulle nousi taas voimakkaasti eräs hengellinen ihminen joka oli aina lempeä, nöyrä ja laupias minulle, tällaiselle rikki revitylle ihmiselle.

Arvaa mitä? Se valkoinen lammas jäi seisomaan sivuun ja katsoi tiiviisti minuun. Sitten huomasin sen ja yhtäkkiä minulla nousi voimakkaasti mieleeni, että se muistuttaa paljon minua koska olen tällainen sivustakatsoja eli taustakatsoja. :wtf: :smile:

Sen jälkeen ikään "ihmeellisellä kaupalla" minulla eheytyminen tapahtui. Se tuntui Herran johdatukselta ja eheytyminen tuntui olevan Herran ennaltaan suunniteltu lammastarha jonka kautta eheydyin. Sen jälkeen minulla silmät alkoi aueta, niin osasin erottaa hengelliset palvelijat. Se oli ihmeellisintä että Jumala opetti minulle lammastarhan kautta. :smile: Kiitos Herralle ihmeellisestä opetuksesta ja eheytymisestä lammastarhan kautta! :thumbup:
rupattelija
 

Re: Hyvä Paimen ja Ovi

ViestiKirjoittaja Emil » 23.02.2021 17:53

Minä olen nähnyt mustan lampaan joka rakasti karitsoita ja antoi niille maitoa ja hoivasi niitä, mutta se oli musta ja erottui vain värinsä puolesta, tai no oli se ehkä vähän muita kovempi tahtomaan eri asioita, kuten ensimmäisenä ulos aitauksesta tai ensimmäisenä syömässä herkkua...eli itsekäs... Joo mutta olivat muutkin perässä yhtä itsekkäitä...

Haasteena oli oppia epäitsekkyyttä ja mielenrauhaa.
Emil
 

Re: Hyvä Paimen ja Ovi

ViestiKirjoittaja rupattelija » 24.02.2021 09:49

Emil, minun kirjoitukseni ei ole keneenkään kohdistuva henkilökohtainen juttu vaan se perustuu minun ja Jumalan väliseen henkilökohtaiseen juttuun. :smile:
rupattelija
 

Edellinen

Paluu Johannes

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa