Kirjoittaja Sirkuttaja » 03.02.2019 17:49
En tiedä huomaako sarkasmiani.... se on vähän kuin jossain naiset keskustelee... "aloititko Jutan diettiä", "mittaatko askelia" , "onko sulla se uusi mittari, joka mittaa sitä ja tätä"... argghh... sori, en ihan oikeasti kirjoita pottuillakseni, mutta on olemassa oikeasti isokokoisia ihmisiä jotka tietävät tarvitsevansa jotain apua, muutakin kuin kehonkoostumusmittareista keskustelua... toki voin hymyillä sievästi, ihan oikeasti... joudun tekemään sitä paljon, usko pois, "olla välittämättä"... ja sitten täällä sanon sen mitä ajattelen. Ei kyse ole siitä mitä muut ajattelevat loppuviimein, pelko terveydenmenettämisestä on suurempi asia. Mutta ei siinä kehonkoostumusmittarit auta, vaan.... jotain pitäisi tapahtua kokonaisvaltaisesti elämässä.
Mutta kiva, kun jollain lähes normaalipainoisella on aikaa viettää kehonkoostumusmittareiden parissa aikaa :) koska jos olisit oikeasti isokokoinen, et varmasti käyttäisi siihen aikaasi, vaan tietäisit että asioihin tarvitsee paljon enemmän jotain... itse en ilkeisi katsoa mikä on rasvaprosenttini edes, olisi aika pahaa katsottavaa... varmaan on koko ihminen sitä. En silti ole lopettanut elämästä, vaikka olen joskus tosi väsynyt... mutta kun vanhenee, olen muuten aikalailla perusterve ollut tähän asti... niin, kun alkaa huomata asioita, alkaa ymmärtää, mikä voi olla edessä, jos... alkaa nähdä sellaisia muutoksia ja tiedostaa, että jos asioille ei tee mitään... tiedätkös että tekee oikeasti välillä tiukkaa laittaa sukat jalkaan :) ei vaan tahdo ylettyä...