Semmoiset sanapelit olivat tällaista esimerkiksi... Naamakirja, sitten pitää keksiä toinen sana alkukirjaimen N mukaan, esimerkiksi nurmikko.
Ja toinen sanapeli ei vielä muistunut kirkkaasti mieleeni oliko siinä pari viivaa kirjainten välissä vai viivoilla ei ole väliä, oliko kaksi tai enemmän. Esimerkiksi... lau-lu-kir-ja, Ja sitten viimeisten kirjainten mukaan pitää keksiä toinen sana esimerkiksi ja-lo-ki-vi.
Muistatko vielä palapelejä? Menikö palapelit näin? Muistanko oikein? Oliko nämä vain kaksi sanapeliä? Muistaakseni taisi olla kolme eri sanapeliä.
No eilen oli syttyvä, rakentuva ja rohkaistava iltaluku. Rakastin lukea sitä. Se on minun lempilukukirja "Armon koskettamat elämäntarinoita uudelta tieltä". ♡ Siinä kerrotaan muslimista pariskunnasta. Toinen on kristitty ja toinen muslimi. Oli kosketeltavaa lukea miten Jumala vaikutti muslimissa miehessä joka tuli uskovaksi.
No viime perjantaina olimme vanhan tiilivuoratun teollisuustalon kahvilassa. Siellä oli sellainen tunnelma että olisimme hypänneet aikakoneella menneisyyteen koska siellä on merkillistä historiaa joka kertoo siitä vanhasta teollisuusopistosta. Sitten huomasin erään miehen joka istui vastapäässä ja hän näppäili läppäriä pyöreällä kahvipöydällä ja samalla joi kahvia. Ja eräs nainen yksin toisen kahvipöydän äärellä luki paksua kirjaa jonka hän otti mukaan lempikahvilaan. Minulle nousi mieleen ajatus että "lukukahvila".
Mieheni leikkasi kaksi erimakuista vohvelia kahtia ja toisen puolikkaan hän antoi minulle ja sitten otti itselleen minun lautaselta toisen puolikkaan. Me olimme makutuomareita ja söimme ne erimakuiset vohvelit vaniljajäätelöineen, kermavaahdoineen, suklaan, ja marjojen kera. Me arvostimme miltä ne maistui. Sitten asia paljastui että meillä oli eri maku. Hän tykkäsi enemmän toisesta vohvelista kuin minä. Minä tykkään toisesta vohvelista. Ne kaksi vohvelia maksoi 6,50e ja 7,90e.
Siellä lempikahvilassa oli kaksi miestä, joita seuraillessani minulle tuli sellainen käsitys että tuo on valokuvaaja mies joka hakee valokuvaajan paikan niin esitti valokuva-albumin toiselle miehelle kahvipöydän äärellä ja kahvikupin kera. Tuumin että hieno työhaastattelu lempikahvilassa. Se lempikahvila puhuttelee vielä ja siellä on merkillistä historiaa.