Ihmisyyttä

Ihmisyyttä

ViestiKirjoittaja Jumalanlintunen » 18.10.2018 21:05

Ihmisyyttä, ihmiset etsivät ihmisistä jotain, mitä ei saa ihmisistä ja monet ihmiset tarjoavat oman oppinsa... ihminen on laumasielu joka etsii ihmisjohtajia, myös uskonnon saralla.
Jumalanlintunen

ViestiKirjoittaja Emil » 20.10.2018 21:41

Minua ei ihmisyys kiinnosta. Ei ihmisetkään kiinnosta, pärjään hyvin yksinkin.
Emil

ViestiKirjoittaja Emil » 22.10.2018 19:10

Minua kiinnostaa kyllä ihmisten sielut ja niiden pelastuminen. Jeesus antaa hädän sieluista. En halua mitenkään vastustaa sielujen tulemista Jeesuksen tykö, päinvastoin haluan auttaa siinä kaikin tavoin.
Emil

ViestiKirjoittaja Jukka » 23.10.2018 07:47

Emil kirjoitti:Minua ei ihmisyys kiinnosta. Ei ihmisetkään kiinnosta, pärjään hyvin yksinkin.

Onpas Sinulla merkillinen näkemys: ihmisyys ei kiinnosta, ihmisetkään ei kiinnosta, pärjäät yksinkin. En tiedä miksi kirjoitit noin, mutta onneksi pehmensit kannanottoasi seuraavassa viestissäsi.

Itse ajattelen niin, että me emme "pärjää yksin" eikä ole tarkoitettukaan, että olisimme "yksinäisiä susia". Synti ja ihmisen luontainen itsekyys (vanha ihminen, minä) rakentaa muureja ja aitoja. Jeesuksen lunastus ja sydämiimme vuodatettu rakkaus purkaa muureja ja esteitä lähimmäisten väliltä. "Eristyksen aidat ja vihan muurit murtuvat, kun katsomme Vapahtajaan."

Herran Jeesuksen armo ja varjelus kanssasi Emil ja kaikkien kanssa, jotka palstaa lukevat.
Jukka

ViestiKirjoittaja Emil » 23.10.2018 10:26

En ole humanisti. En ole ihmisistä kiinnostunut ihmisinä, vaan sieluina jotka elävät iankaikkisesti. Eläimetkin on lähempänä sydäntäni kuin ihmiset ihmiskuntana. Vain sielujen pelastuminen kiinnostaa ja on tärkeintä ihmisten kohdalla. Lähimmäisten rakastaminen ei tule minusta itsestäni luonnostaan, se on täysin Jumalan teko minussa ja kauttani Herrassa Jeesuksessa Kristuksessa ja Pyhässä Hengessä. Minulla ei ole omaa rakkkautta lähimmäisiä kohtaan, ei edes sympatioita välttämättä. Kaikki rakkaus ja rakkauden teot tulevat minuun Jumalasta, Herrassa ja Vapahtajassani Jeesus Messiaassa. Jeesus anna rakkautta.
Emil

Paluu Kahvila