Kelju K.Kojootti on ENTP luonne!

Kelju K.Kojootti on ENTP luonne!

ViestiKirjoittaja Emil » 07.10.2018 19:09

Kelju Kojootti ( Wile E.Coyote) animaatiohahmo, on luonteenpiirteeltä ENTP, kuten minäkin.

Googlaa: 16 personalities

Ps. Pidinkin kojootista enempi ja ärsytti kun Tipu aina pääsi karkuun tai veti pidemmän korren.
Emil

Re: Kelju K.Kojootti on ENTP luonne!

ViestiKirjoittaja Jumalanlintunen » 07.10.2018 21:42

väitellä väittelemisen ilosta?
Aloituksen pointti?
Tipi on kivempi. ;)
Jumalanlintunen

ViestiKirjoittaja Emil » 08.10.2018 09:38

Minusta K. K. K. Kelju K. Kojootti on kivempi ja symbaattisempi ja huvittavampi ja sitä käy sääliksi. Maantiekiitäjä arsyttää ja sitä ei käy yhtään sääliksi. Kelju Kojootti haluaa vain syödä linnun ja se on lihansyöjä ja tarvitsee lihaa. Maantiekiitäjällä jatkuva kuin hymyilevä ilme ja ärsyttävä piip PIIP ja se tulee aina kuin lopuksi elvistelemään, että etpäs saanut kiinni, kävipäs taas sulle köpelösti, virittämääsi ansaa jouduit itse jne. (Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa). Toisaalta ansametsästyskin on ymmärrettävä asia, jos nälkäkuolema pitää estää.

https://youtu.be/w6KS6ofEAjs

Väitellä väittämisen ilosta on todella mielenkiintoista mentaalista virikettä ja tekee elämästä mielekkäämpää ja auttaa jäsentämään ja vahvistamaan omaa kantaa ja muodostamaankin oman kannan.

Aloituksen pointti on eri persoonallisuuspiirteet. 16 erilaista. Olen ENTP ja niin on Keljukin. Jokeri hahmo Batman sarjiksessa on myös ENTP!
Viimeksi muokannut Emil päivämäärä 08.10.2018 19:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Emil

ViestiKirjoittaja kalamos » 08.10.2018 09:50

Jumalanlintunen kirjoitti:väitellä väittelemisen ilosta?
Aloituksen pointti?
Tipi on kivempi. ;)

Olet sydämellisesti tervetullut foorumille
Jumalanlintunen.

Ylläpito huolehtii siitä,
etteivät kojootit syö Sinua
eivätkä maantiekiitäjät aja ylitsesi.

Kerran tulee 1000 vuotta kestävä aikakausi
tämän maan päällä - Messiaan Valtakunta,
jolloin kojootitkaan eivät enää syö lintusia.

:bible:
Jesaja (11:6-9) kirjoitti:Silloin susi asuu karitsan kanssa,
ja pantteri makaa vohlan vieressä;
vasikka ja nuori leijona ja syöttöhärkä ovat yhdessä,
ja pieni poikanen niitä paimentaa.
Lehmä ja karhu käyvät laitumella,
niiden vasikat ja pennut yhdessä makaavat,
ja jalopeura syö rehua kuin raavas.
Imeväinen leikittelee kyykäärmeen kololla,
ja vieroitettu kurottaa kätensä myrkkyliskon luolaan.
Ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa,
sillä maa on täynnä Herran tuntemusta,
niinkuin vedet peittävät meren.
kalamos

ViestiKirjoittaja Jumalanlintunen » 08.10.2018 15:48

Ai niin se oli maantiekiitäjä eikä tipi siinä saagassa. Miksi haluat samaistua pahikseen? Jokeri batmanissa on oikein pahisten pahis. Jostain syystä lapsena pidin piirroshahmojen ilkimyksistä, en osaa sanoa miksi, koska normaalisti lapset haluavat supersankareiden voittajan... supersankareissa oli jotain liian puhtoisen epäinhimillisen ärsyttävää, ilkimysten melankolia varmaan kiehtoi jotenkin tai epäonnisten surumielisyys, heidän kohtalonsa tuntui olevan väärin ja olisi tahtonut heillekin hyvää.
Jumalanlintunen

ViestiKirjoittaja Emil » 08.10.2018 17:44

En hALUA sAMaIsTUA PAhiksiin. En Jokeriin, en maantiekiitäjää jahtavaan Kelju Kojoottiin. Kerroin vain että luonne on sama ja en ole voinut valita luonnettani itse. Voin vain alistaa luonteeni Jeesuksen ja Jumalan Sanan alle. Olen aina ollut hyvisten puolella ja vihaan vääryyttä ja rikollisuutta. Jos en olisi uskossa olisin rikollisten pahin painajainen.

ENTP luonnepiirteet (vallitsevana pääluonteenpiirteenä) omaavia on vain 3 % väestöstä maailmassa.

https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit

Ps.Dr Emmet Brown paluu tulevaisuuteen elokuvan tiedemies on myös ENTP.
Emil

Paluu Kahvila