Kalamos. Ei ne tule mistään kirjansivuilta...vaan ne tulee syvältä kokemuksen kautta.
Ulos heitetty..aina ulkopuolinen..mitätön mitättömyys jota "opettajan" pitää opettaa jotta oppilas oppisi kunniottamaan kutakin kristillistä yhteisöä joista jokainen tulkitsee raamattunsa "oikein" tuomiten toisensa tavoitellen korkeinta kruunua ja sijaa taivaassa.
Jos lopun-ajan tempaus-seurakunta on tällainen oppi riiriidoissaan taisteleva uskonnollisten yhteisöjen taistelukenttä..Luuletteko vetävänne ketään Kristuksen tykö!?.. Ei. Te ajatte kaikki ulos.
19.03.2024 20:59
Mikä oli Jeesuksen ohje opetuslapsilleen...menkää kyliin ja saarnatkaa evankeliumi ja jollei teitä oteta vastaa, menkää kylän laidalle ja pyyhkikää pölyt jaloistanne.
Nykymaailmassa asian voisi ilmaista seuraavasti: menkää keskustelupalstoille ja jossa teitä ei oteta vastaan..jne
miten on Kalamos?, aikanaan sain ikuisen porttikiellon pls: sivuille syystä että olin liian "tuomitseva". ilmaisin vain itseäni niinluin raamattuni olen lukenut. Pelastus-sanomille kaikkee hyvää, mutta koska sain ikuisen porttikiellon sivullesi. sain myös ikuisen porttikiellon taivaasseen
19.03.2024 21:46
"Ulkopuolella ovat
koirat
ja velhot
ja huorintekijät
ja murhaajat
ja epäjumalanpalvelijat
ja kaikki,
jotka valhetta rakastavat ja tekevät."
Oletko Kalamos minusta tätä mieltä..jos näin..
Kaikesta huolimatta hieno kappale:
https://www.youtube.com/watch?v=CjRas1yOWvo
vai onko tämäkin kappale silkkaa paskaa ja minä joku sekasikiö joka harhautui pyhille sivuillesi esittämään näin alkellista skeidaa!!??
20.03.2024 00:54
Niinhän te kuppikuntalaiset saarnaatte ns. rakkauden- evankeliumia joka todellisuudessa on vanhanliiton mädäntynyttä sanomaa...uutta liittoa ette osaa....armolahjoista teillä ei ole tietoakaan..vaikka Jeesus seisois teidän edessänne..ette tunnistaisi..näin tapahtui 2000-vuotta sitten ja näin on nyt.
Odotellaan sitä Jooelin lopunajan herätystä ehkä "kristikansa" herää todellisuuteen viimeistään sillloin kun antikristus ns. kolkuttelee sun ovellas?.
Kas silloin vasta koetellaan kristikansan usko.
PLS: Jarmolle ja erityisesti Jyrkille, Miksi annoitte ikuisen porttikiellon PLS; sivulle. Kuitenkin pärjäilkää, liehän siel teil Jumalan Pyhä Henki joka sanelee kuka taivaaseen sopii ja kuka ei!!??.
Kalamos. Olet niinkuin vanhanliiton opettaja, tiedät paljon vaan koska olet asettanut itsesi opettajaksi, et opetusta siedä, sinun olisi ehkä hyvä lukea ne kirjeet seitsemälle seurakunnalle, mistähän itsesi löydät?. ÄLÄKÄ rupea saarnaamaan minulle sanaakaan niistä kuvitellen minua tyhmäksi tai sinä asetat jälleen itsesi vanhan liiton opettajan virkaan.
Jos teitä ei oteta vastaan..menkää kylän ( Foorumin) laidalle ja pyyhkikää pölyt ("opettajan") sivuilta . Mukailee Jeesuksen kehotusta opetuslapsilleen. MIettikää sanojani kaikessa pyhyydessänne.
Ei pahalla. Ei vihalla vaan Totuudella.