Kirjoittaja Emilio » 23.07.2023 18:18
Jumala puhui minulle tänä aamuna näiden kissojeni kautta.
Se ei ollut Miu,Mau,moi...puhetta vaan selkeää tajunnanvirtaa ulkopuolelta sydämen aivoihin.
Olin kissojeni kanssa aamulla pihalla. Kotipihasta kulkee poikittain asfaltoitu maantie jossa kulkee tukkirekkoja ja henkilöautoja ja moottoripyöriä joskus todella kovaa ohi. Villi vekkuli painija kissani oli utelias kulkemaan kauemmas pihapiiristä, vaikka komensi ja menin eteen estämään tielle pääsyä, se ei totellut ja yritti vain hämätä minua, että kulkeekin vastakkaiseen suuntaan tai sivulle yms. Heti kun silmä vältti, oli tämä vrikeä kekkulivekkuli jo zäntäämäzzä takaisin maantietä kohti. Ei totellut,meni juoksuaskrlin ja nappasin kissan varmoin ottein juuri ennen tietä ja pelastin sen joutumasta uhmassaan ja uteliaisuudessaan ja seikkailunhalussaan ohikiitävän auton alle.
Jumala toimii omiensa kanssa samoin. Hän tuntee meidät nimtlyä ja tietää hfikkoutemmr ja vshvuutemme ja kaiken meistä. Kun emme tottele Jumalaa ja Jumalan Sanaa Raamattua ja lähdemme tottrlenattomuudrn omille seikkailutrille, vaara vaanii mitä ja rakastava huolehtiva Jumala joutuu joitakin yksilöitä vähän väliä kun sieopaamaan kskdin käsin hsllintaotteeseensa joissa on ranteiden kohdalla reiät. Jumala varjelee omiaan ja suojaa kuin kanaemo siivillään. Ilman Jumalan suojelua ja lintuperspektiivistä elämäämme ja liikkeutämme seuraten olisimme jotkut meistä niin usein surmansuussa tai loukkaantuneina. Kuten me valitsimme kissamme persoonallisuuden piirteistä huolimatta, niin Jumalakin valitsi ensin meidät,me emme valinneet Häntä ensin. Jumala rakkaudessaan rakastaa persoonallisuuden eri piirteistä kun huolimatta ja valitsee omansa ja varjelee omansa jopa kovastikin joskus kiinni tarttuen, jos uhmaamme juosta tai loikata suoraan surmansuuhun. Näin Jumala puhui kissani ja toimintani kautta.