En näkynyt peilikuvissa

Kahvila. Terveys. Media.
Turvallisuus. Tieto ja taito. Arkisto.
Ord och Livet. Word and Life. Слово и Жизнь.

En näkynyt peilikuvissa

ViestiKirjoittaja Emilio » 01.09.2022 23:17

Otin kuvan peilistä. En näkynyt siinä!!!!
Emilio

Re: En näkynyt peilikuvissa

ViestiKirjoittaja kalamos » 07.09.2022 07:53

Miten selität tuon ilmiön?
kalamos

ViestiKirjoittaja Kirjoittaja » 07.09.2022 16:57

Et kai lue niitä new-age/okkultismi kirjoja? Kannattaa olla varovainen.
Kirjoittaja

ViestiKirjoittaja kalamos » 07.09.2022 18:45

Kirjoittajan kysymys aloittajalle
heijastaa sitä huolta,
mikä minunkin sydämessäni oli
kysyessäni aloittajalta
selitystä tuolle ilmiölle.

Eli aiheuttiko
tuon avauksessa kerrotun ...

a)
jokin luonnollinen tekijä
b)
jokin yliluonnollinen

Jos ilmiön aihuttaja on
luonnollinen tekijä,
niin aloittaja osannee kertoa siitä.

Jos kysymyksessä on yliluonnollinen,
niin silloin herää kysymys,
onko sen taustavaikuttaja ...

a)
Jumala
b)
Paholainen
kalamos

ViestiKirjoittaja Natanael » 08.09.2022 18:20

En tietoni ja kokemukseni perusteella pysty selittämään sinulle tapahtunutta “peili-ihmettä”. Jos otit kuvan kohdistaen kamerasi pelikuvaasi ja näit etsimessä peilissä olevan kuvasi, niin kuvassa olet silloin sinä. Peilihän vain heijastaa takaisin sen, mikä pelin edessä on, tämä on aivan yksinkertainen totuus. Pelikuva on todellisuutta, vaikka tuloksena oleva kuva onkin ns. käänteinen kuva (oikea ja vasen puoli ovat toisinpäin). Esimerkiksi aamutoimissa voit aivan turvallisesti siistiytyä peilin edessä, mitään pelättävää ei ole.

Kuvaamasi tapahtuma on vallitsevan tieteen puitteissa selittämätön ja toisaalta ristiriidassa arkiajattelun odotusten kanssa. Tuollaista tapausta sanotaan paranormaaliksi.
Paranormaaleja ilmiöitä koetaan usein ahdistusten ja suurten, vaikeiden muutosten aikoina. Yliluonnollisia kokemuksia oli sota-ajan Suomessa poikkeuksellisen paljon ja noista kokemuksista on kirjoitettu myös kirja. Suomen kohtalonhetket nivoutuvat enteisiin, ennusmerkkeihin ja selittämättömiin kokemuksiin. Satumaarit Myllyniemen "Yliluonnollinen sota" -kirjassa kerrotaan sota-aikaisista yliluonnollisista kokemuksista.

Jokin näky voi olla myös Jumalasta. Eräs uskova vanhus kertoi minulle, että sodan keskellä rintamalla hänelle ilmestyi enkeli, joka ilmoitti hänelle, että Jumala varjelee häntä ja hän palaa terveenä siviiliin. Tuosta kokemuksesta sotilas oli saanut uutta rohkeutta todistaa Jeesuksesta asetovereilleen.

Olen törmännyt selittämättömien valokuvien ihmeellisyyksiin näkemällä joitakin niistä sattumanvaraisesti ulkomaisilla sivustoilla. Niihin voi liittyä epämääräisiä tuntemuksia ja myös ahdistusta.

Jumalalla on valta tehdä ihmeitä. Hänen tunnustekonsa kirkastavat tavalla tai toisella Jeesusta, eivätkä net jätä meitä hämmennyksen ja selittämättömyyden suohon. En näe mitään yhteyttä kertomasi kokemuksen ja Jeesuksen tunnustekojen välillä.

Rukoile Jeesusta antamaan sinulle rauhan ja pitämään ajatuksesi poissa kaikista paranormaaleista ilmiöistä. Jos asia sinua edelleen ahdistaa ja nousee uusia kysymyksiä, niin etsi itsellesi kokenut ja rakkaudellinen sielunhoitaja, joka voi auttaa sinua jatkamaan elämääsi täysin “puhtaalta pöydältä”. Jos sinulla on ystävä- tai tuttavapiirissäsi Raamattua tunteva ja vakaa Jeesuksen seuraaja hän voi olla aivan hyvin riittävä keskustelukumppani saadaksesi jatkaa matkaa vapautunein mielin.

Siunattua matkaa eteenpäin Jeesuksen turvallisessa seurassa!
Natanael

ViestiKirjoittaja Emilio » 04.10.2022 08:05

Minä olen vain senverran taitava valokuvaaja, että osaan ottaa kuvia, joissa näyttää siltä kuin olisin poissa peilikuvasta.

Ps. Okkultismia vastustan kristittynä Jeesukseen uskovana ja sen mitä olen asiaa tutkinut paljastaakseni okkultismin valheen ja saatanan kytkeytymisen, on ollut samaa luokkaa kuin esim. Kurt Koch Occult ABC.
Emilio

ViestiKirjoittaja kalamos » 05.10.2022 06:54

Eli nuo neljä huutomerkkiä avauksessa
viestivät sitä,
kuinka taitava olet.

Asialle on luonnollinen selitys,
eikä kysymys ole yliluonnollisesta.

Haluaisitko kertoa,
miten tuon näkymättömyyden teet,
vai pidätkö tempun salaisuutena.
kalamos

ViestiKirjoittaja Emilio » 05.10.2022 09:23

Kyse on vain kuvakulmista ja kuvan asettelusta näkyviin halutussa kulmassa.

Kuvaa ei ole photoshopattu ja peilikuva on aito vanha lyijypeili kantikkailla reuna korotuksilla.

Olen kuullut monen eri henkilön suusta, että olen monilahjakas. Eli monta eri lahjakkuutta. Joudun tosin itsekkin myöntämään, että näin on. Jos innostun jostain, niin olen usein hyvinkin lahjakas siinä mitä teen, joskus jopa erityisen lahjakas ja sitten joko ihaillaan ja arvostetaan tai sitten kadehditaan ja syrjitään jne...
Emilio

ViestiKirjoittaja kalamos » 05.10.2022 18:40

Jotenkin avauksesi
antaa lukijan ymmärtää,
että on tapahtunut jotain,
mikä on yllättänyt Sinutkin.

:question:
kalamos

ViestiKirjoittaja Emilio » 06.10.2022 14:13

Niin oli tarkoituskin antaa ymmärtää. Muutenhan ette olisi ihmetelleet ollenkaan.
Emilio

Seuraava

Paluu Extra