NÄIN UNEN TEMPAUKSESTA

NÄIN UNEN TEMPAUKSESTA

ViestiKirjoittaja Emil » 04.04.2019 11:11

Näin juuri 4.4.19 klo: 04:04 tempaus unen ja se oli niin todellinen että itkin unessa ja heräsin jonkin aikaa sen jälkeen, kun lämmin rakastava ja voimallinen ote vei kovalla vauhdilla tasaisesti kohden tuulia ja pilviä. Itkin samalla syntejäni ja tekemisiäni ja tekemättä jättämisiä ja olin syvästi liikuttunut tunteesta ja kokemuksesta, jota en myöskään voinut itse hallita. Minut ikäänkuin kaapattiin tai siepattiin otteeseen joka ei vahingoittanut mutta vei voimalla turvallisesti kohden pilviä ja kohden avaruutta ja kauemmaskin. En ole koskaan kokenut vastaavaa edes unissa ja sitten muistanut sen heti herättyäni. En näe yleensä edes lentounia tai jos näen, niin en ainakaan muista niitä herättyäni. Aluksi kiisin ilmassa vaakatasossa lintujen korkeudella, mutta sitten lämmin rakastava ja voimakas ote nappasi minut ja lähti viemään vauhdilla kohden pilviä aina vaan korkeammalle ja korkeammalle.

Kokemus tuntui jopa todemmalta kuin uni. Tunnen vieläkin sen tunteen.
Emil

Re: NÄIN UNEN TEMPAUKSESTA

ViestiKirjoittaja kalamos » 04.04.2019 11:46

Emil kirjoitti: 4.4.19 klo: 04:04

Tietänetkin,
että luku neljä kuvaa Raamatussa
voimaa ja valtaa.

Sopii tempaustapahtumaankin.
kalamos

Re: NÄIN UNEN TEMPAUKSESTA

ViestiKirjoittaja Emil » 13.04.2019 09:13

En tiennyt. Koin että lentäjiä oli unessa muitakin, vaikka en nähnyt heitä. Minulla oli myös jonkinlainen keho jossa lensin. Sieppaus tai kaappaus äkisti ilmasta kohden tuulia ja pilviä kovalla vauhdilla, ei kuitenkaan tuntunut vatsassa, mikä oli myös outoa. Ääniä en kuullut. Unissa en koskaan kuule ääniä. Näyssä voin kuulla, mutta en unissa. Unissa olen värikuvissa seuraajana jossa näen huulien liikkeet mutten koskaan kuule ääntä. Jos kuulen äänen, niin tiedän että en ole unessa, vaan tapahtuma on todellinen tai näky.
Emil

Paluu Näky, Ilmestys, Profetia