Joh 17:21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
Joh 17:21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
Kirjoittaja kirjoitti:Sen ymmärrän, että Jumala on uskovassa ihmisessä, mutta miten ihminen on Jumalassa?Joh 17:21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
Korinttolaisille Paavali kirjoitti:Hänestä (Jumalasta) on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi, että kävisi, niin kuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra"
Joh. 3:13
Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
Aapeli SaarisaloJohannes (3:13) kirjoitti:Kukaan ei ole noussut taivaaseen,
paitsi Hän, joka taivaasta tuli alas,
Ihmisen Poika.
Paavali (Room 8:11) kirjoitti:Jos nyt hänen Henkensä,
hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista,
asuu teissä ...
Johannes (15:5) kirjoitti:Minä olen viinipuu, te olette oksat.
Jukka kirjoitti:"Minä teissä ja te Minussa"
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa