Uskovien yhteys on siis Hengen yhteyttä.
Ja se konkretisoituu silloin kun uskovat ovat yhdessä koolla.
Silloin Jeesus on Henkensä kautta erityisellä tavalla läsnä.

Jumalan lintunen kirjoitti:Oletko prosessoinut sanaa, uskovien yhteys on hengenyhteys... miten koet sen yhteyden syntyvän uskovien välille? tai mitä se sinulle kertoo?

Jumalan lintunen kirjoitti:
No... minusta ei ole uskovien kanssa yhteydenpitoon tai siitä ei vain tule mitään.
En taida jaksaa enää yrittää tai minusta ei ole siihen.
Emil kirjoitti:Raamattu selittää itse itseään ja jos joku ei ole Raamatussa niin se on tulkintaa, ei kirjoitettua Sanaa.
witness kirjoitti:Kyllähän sinä, Jumalan lintunen, kirvoitat kannanotoillasi muita reagoimaan ja - kirjoittamaan. Se on yhdessä kulkemista ja löytämistä, aivan kuin opetuslapset konsanaan.

Jumalan lintunen kirjoitti:
Et huomaa, kuinka kaikki lähtivät täältä pois, kun tulin... sanoivat, ettei asia ole niin... palasivat takaisin, kun sanoin... että "lennän muille maille, kuin muuttolinnut konsanaan". :) haluan foorumisi parasta, ja teillä on yhteys keskenänne.... olen tietyllä tapaa "vapaa sielu", joka ei halua kahleita tai traditioita... en todellakaan pidä virsistä tai puhujien puheista, en hengellisistä tilaisuuksista mitä seurakunnat järjestävät... olen liian erilainen, outo...uskoville yleensäkin...
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa