Olen ollut ja olen hyvin sairas

Re: Olen ollut ja olen hyvin sairas

ViestiKirjoittaja kalamos » 23.04.2015 17:25

jukka1954 kirjoitti:
kalamos kirjoitti:Kun sinä nyt olet saanut uutta terveyttä ja elinvoimaa,
ja toisaalta minä olen ajoittain kovinkin huonossa kunnossa,
niin kysyisin, olisitko halukas jakamaan taakkaani tällä foorumilla...

Tuohon pyyntöösi, että ottaisin valvojan toimen tehtäväkseni lisäksesi, koen oikeaksi suostua. Tulin sisäisesti vakuuttuneeksi siitä asiaa Herran edessä kysellessäni.


Kiitos Jumalalle jälleen kerran!

Minä ilahduin tästä uutisesta niin paljon,
että kun yritin vastata viestiisi sitä lainaten,
niin vahingossa pyyhkäisin viestistäsi ison palan pois.

Anteeksi!
Jos muistat, mitä sydämelläsi oli,
niin muokkaisitko takaisin tuohon viestiisi sen, mitä siinä oli.

Minä lähetän sinulle yksityisviestiä siitä,
miten etenemme, että saamme sinulle valvojan profiilin.
Avatar
kalamos
 
Viestit: 6551
Liittynyt: 27.08.2014 07:31

Re: Olen ollut ja olen hyvin sairas

ViestiKirjoittaja Jukka » 23.04.2015 20:07

Hei Kalamos. En muista tarkasti mitä kaikkea viestiini kirjoitin. Taisin moittia itseäni siitä, että niin helposti marmatan sairauksistani ja unohdan, että veljet ja sisaret voivat olla paljon minua sairaampia, mutta eivät 'melskaa asiasta' kuten minä (minä, minä, minä - itsesäälin kerjäläinen?).

Muistat varmaan, että minulta kului pitkähkö aika, ennen kuin koin sydämessäni, että on Jumalan tahto tulla palstalle kirjoittamaan. Kun sitten sisimmässäni tulin vakuuttuneeksi asiasta niin heikko terveydentilani muodostui vielä esteeksi ja hidasteeksi, aina tähän saakka. Nyt terveydentilani ja vointini on kohentunut, kun sydämeni vaikea verenkierto-ongelma saatiin korjattua. Auto-onnettomuudessa saamani jalka- ja vatsavaivat jäivät, kuten Jaakobille lonkkavamma autokolaria vaikeammasta törmäyksestä.

Jään odottamaan yhteydenottoasi Kalamos, veljeni Kristuksessa. Minulla on myös ajatuksia tavoittaa palstalle uusia jäseniä.

Jumala Sinua, perhettäsi ja jokaista palstalla vierailevaa siunatkoon.
Jukka
 

Re: Olen ollut ja olen hyvin sairas

ViestiKirjoittaja kalamos » 24.04.2015 10:24

Tästä uuden keskusteluosin Rukous ensimmäisestä ketjusta,
tuli niin valtavan hieno todistus.
Kun ensimmäisen viestin lukee ja sitten näitä aloittajan myöhempiä viestejä,
niin ei voi kuin ihmetellä tuota muutosta aloittajan elämäntilanteessa.

Jumala siunatkoon sinua jukka1954 myös tällä foorumilla tehtävässäsi,
johon nyt kykenet, ja jonka nyt olet valmis ottamaan vastaan.
Avatar
kalamos
 
Viestit: 6551
Liittynyt: 27.08.2014 07:31

Re: Olen ollut ja olen hyvin sairas

ViestiKirjoittaja pökkelö » 23.05.2015 21:35

Kiitos Herralle Jukka terveytesi palautumisesta. Hienoa kun olet Kalamoksen avuksi suostunut.
Jos Herra suo, ja aikaa löyty, niin yritän vierailla useammin tällä foorumilla.
Siunausta teille veljet ja muut osallistujat.
pökkelö
 
Viestit: 70
Liittynyt: 25.09.2014 20:26

Re: Olen ollut ja olen hyvin sairas

ViestiKirjoittaja Jukka » 24.05.2015 16:09

pökkelö kirjoitti:Kiitos Herralle Jukka terveytesi palautumisesta. Hienoa kun olet Kalamoksen avuksi suostunut.
Jos Herra suo, ja aikaa löyty, niin yritän vierailla useammin tällä foorumilla.
Siunausta teille veljet ja muut osallistujat.


Kiitos tervehdyksestäsi Pökkelö. Tässä sydämen osalta on kuin olisin saanut palata nuoruuteni päiviin. Kiitetty olkoon Herran pyhä nimi. Mutta viime viikkoina minulle on selvinnyt asia, mitä en ollut huomannut vuosia sairastettuani: nimittäin sydämeni esti minua liikkumasta normaalisti enkä ymmärtänyt kuinka huonoksi yleiskuntoni oli mennyt. Nyt kun pystyn taas liikkumaan, ajamaan itse pihanurmikkoa, pilkkomaan puita jne., niin jalat ja selkä ovat reistailleet (vasen polvi on tosin leikattu 7 kertaa kolarin seurauksena, mutta nytpä temppuilevatkin jalkojen ja alaselän huonoon kuntoon menneet lihakset). Uskon, että tilanne helpottuu, kun lihakset kuntoutuvat pikku hiljaa.

Oma rukoukseni on, että Herra antaisi minulle oikeita sanoja ja viisautta ilmaista muillekin sitä, mitä Hänen Sanastaan on minulle kirkastunut. Sen tahtoisin jättää rukousaiheeksi omasta puolestani ja myös sen, että tavatessani ihmisiä osaisin kohdata heidät Jeesuksen armon ja totuuden valtaamana.

Jeesuksen armo kanssasi Pökkelö ja kaikkien kanssa, jotka rakastavat Herraamme Jeesusta ylösnousseena.
Jukka
 

Edellinen

Paluu Kiitosaihe

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa