Tehkäämme parannus kaikesta synnistä!!!!

Tehkäämme parannus kaikesta synnistä!!!!

ViestiKirjoittaja Emil » 08.10.2017 19:08

Ja uskokaamme Raamatun evankeliumi todeksi elämässämme. Näillä sanoilla tervehdin teitä Herran Jeesus Messiaan nimessä ja Pyhässä sovintoveressä.
Emil
 

Re: Tehkäämme parannus kaikesta synnistä!!!!

ViestiKirjoittaja kalamos » 09.10.2017 09:14

Olikin napakka tervehdys!!!!
Kiitos siitä.
Jeesuksen veri puhdistaa kaikesta synnistä.

:bible:
Paavali (1 Kor 5:/) kirjoitti:Peratkaa pois vanha hapatus, että teistä tulisi uusi taikina,
niinkuin te olettekin happamattomat;
sillä onhan meidän pääsiäislampaamme, Kristus, teurastettu.


En malta olla kysymättä tuosta kuvastasi.
Miksi tuo karitsa on siinä pukeutunut jonkin pedon nahkaan?
Avatar
kalamos
 
Viestit: 6551
Liittynyt: 27.08.2014 07:31

Re: Tehkäämme parannus kaikesta synnistä!!!!

ViestiKirjoittaja Emil » 09.10.2017 12:19

Tässä on oikeastaan vastaus:

:bible:
Matteus (10:16) kirjoitti:Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle;
olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset.



Älykkäänä ainakin jonkinverran älykkäänä Jeesuksen lampaana, minä naamioiduin yksinäisenä lampaana (kuin musta lammas valkoisten joukossa) suden turkkiin, se lämmittää kivasti ja suojaa muilta susilta kauempaa katsottuna ja peittää myös lampaanvillan tuoksua susien sieraimiin.... En muutenkaan halua kulkea muiden lampaiden joukossa laumana, toisia lampaita seuraten, vaan mieluummin yksin tai kaksin, en laumassa ollenkaan....en ole laumasielu....erakko mieluummin....
:thumbup:


Olen se yksinäinen musta lammas, joka eksyy usein ihan tarkoituksella laumasta, kun ahdistaa muiden lampaiden seura ja laumaelämä ja sitten lammastarhan paimen joutuu jättämään ne muut lauman lampaat ja lähtee etsimään aina yleensä kaltaisiani ("mustia lampaita") ....itsepäistä omien polkujen tallajaa ja "kapinallista", joka haluaa kuitenkin olla silti hyvän paimenen oma, mutta ei kulkea laumassa muiden lampaiden perässä laumasieluna....sellaiseksi koen koko elämäni... yksinäinen joukossakin...mutta Hyvän Paimenen läsnäolo tuntuu laumassa erossakin ollessa....tosin parempi kulkea Herran polkuja eikä omia, kun omilla poluilla usein eksyy (olen sen kokenut)....mutta laumaa en siltikään seuraa....en..en..en, mutta Jeesusta KYLLÄ!!! EN ole laumasielu. Vaikka kaikki muut laumassa tekisi noin, niin minä olen erimaata ja teenkin sitten ihan periaatteestakin näin!!!

Kaksi mustaa lammasta yhdessä Hyvän Paimenen johtamana kulkien olisi minulle ideaali tilanne tai sitten yksin ja Hyvä Paimen lähellä näyttämässä valoa edeltä, että en eksy, kun kuljen erossa laumasta, ja otan vaikka suden raadon turkin lisäsuojakseni ja lämmikkeeksi yksin kulkiessani.
Viimeksi muokannut Emil päivämäärä 09.10.2017 21:22, muokattu yhteensä 2 kertaa
Emil
 

Re: Tehkäämme parannus kaikesta synnistä!!!!

ViestiKirjoittaja kalamos » 09.10.2017 16:39

Tästä foorumista on tainnut tullakin vähän sellainen
yksinäisten lampaiden katras.

Olen erittäin iloinen, että ... miten sen sanoitkaan ... eksyit ... tänne.
Avatar
kalamos
 
Viestit: 6551
Liittynyt: 27.08.2014 07:31


Re: Tehkäämme parannus kaikesta synnistä!!!!

ViestiKirjoittaja עֵד » 15.10.2017 07:28

:wave:
Avatar
עֵד
 
Viestit: 1462
Liittynyt: 06.06.2015 07:37

Keskittykäämme Jeesukseen Messiaaseemme

ViestiKirjoittaja Emil » 20.10.2017 00:14

Meidän tulee nähdä ja ymmärtää pahan juonet ja sunnitelmat ja paljastaa ne Sanalla, mutta meidän ei tule uskovina silti keskittyä esim. Antikristukseen, vaan Jeesukseen Kristukseen. Me odotamme Jeesusta emme Antikristusta.

Miksi sitten käsittelen kotisivullani paljon Antikristusta ja sen toimintaa liittyviä asioita? Siksi, että lukijat ymmärtäisivät että Raamattu on totta, Ilmestyskirja, jota rakastan on totta ja se on tarkoitettu ymmärrettäväksi, kun aika on oikea ja sen tapahtumat ovat käsillä. Siksi, että havahduttaisiin olemaan uskovina yhtä ja valvottaisiin yhdessä ja varoitettaisiin tehokkaasti tulevasta ja se olisi kuin seurakunnan testamentti niille, jotka jäävät tempauksesta tänne maanpälle. Siksi, että ihmisiä tulisi uskoon, kun he näkisivät Ilmestyskirjan toteutuvan silmiensä edessä ja siksi, että he Raamatun profetioiden toteutumisen nähdessään näkisivät Jeesuksen sanojen olevan totta läpi Raamatun. Raamattu ei ole satukirja! Ilmestyskirja ei ole fantasiaa! Siksi, että ihmiset keskittyisivät Jeesukseen Kristukseen ainoana pelastuksenaan hukkuvasta maailmasta, joka tuhoutuu,ja näkisivät toivon ja tulevaisuuden Jumalan Sanasta ja lupauksen uusista taivaista ja uudesta maasta, jotka Jumala vielä kerran lopussa luo ja jonne pääsee vain USKOMALLA JEESUKSEEN JUMALAN AINOKAISENA POIKANA, JOKA SOVITTI SYNTIMME JA TOI ARMOSTA PELASTUMISEN!!!
Emil
 

Re: Tehkäämme parannus kaikesta synnistä!!!!

ViestiKirjoittaja kalamos » 20.10.2017 16:33

Minullekin oli aikoinaan kynnyskysymys,
onko Raamattu todellakin Jumalan Sana.

Jospa joskus pääsisin taas eteenpäin blogissani.
Voisin tuostakin vaiheesta jotain kertoa.

Oletko Emil muuten harkinnut blogia tälle foorumille.
vaikka Sinulla oma sivusto onkin,
niinkuin minulla ja monilla muillakin tälläkin foorumilla kirjoittavilla.


PS

Tuo uusi potretti(si) on hieno.
Se on energinen,
mutta ei kuitenkaan pelottava niinkuin ne edelliset.

Jeesus sanoi lapsukaisista kirjaimellisesti kääntäen,
että juuri näiden on Jumalan Valtakunta.
Avatar
kalamos
 
Viestit: 6551
Liittynyt: 27.08.2014 07:31

Re: Jeesuksen Kristuksen sisäinen tunteminen

ViestiKirjoittaja Emil » 20.10.2017 21:13

Istun mieluummin paastoten vaikka juureskannon päällä, kuin eläisin Antikristuksen valtakunnan kansalaisena. Emme ole tästä maailmasta vaikka olemmekin vielä tässä maailmassa, ainakin minä koen sen erittäin vahvasti ja olen aina kokenut, ihan pienestä asti.
Emil
 

Re: Tehkäämme parannus kaikesta synnistä!!!!

ViestiKirjoittaja עֵד » 24.10.2017 07:00

Mielenkiintoista nähdä sinut täällä. Menneen 'foorumiurani' ajan olen inspiroitunut teksteistäsi, kunnes sitten vetäydyin keskustelufoorumeilta tms. somesta. Tänne turvasatamaan löydettyäni en enää palannut väittelemään, vaan rohkenin hiljaa pitäytymään siihen, minkä sydämessäni koin oikeaksi. Tätä lihatauluun kirjoittelua en selittele, vaikkei se massoja tavoittaisikaan.

Ole siunattu missiossasi, Emil - se on todistajan tehtävä.
Avatar
עֵד
 
Viestit: 1462
Liittynyt: 06.06.2015 07:37

Seuraava

Paluu Tervehdys

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa