Uusi valvoja foorumille

Uusi valvoja foorumille

ViestiKirjoittaja Administrator » 01.05.2015 11:07

Foorumin ylläpitoon on tullut mukaan valvojaksi ja ylläpitäjäksi nimimerkki JUVI,
joka normaalisti osallistuu keskusteluun nimimerkillä jukka1954
vastaavasti kuin minä osallistun normaaliin keskusteluun nimimerkillä kalamos.
Administrator
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 281
Liittynyt: 27.08.2014 06:59

Re: Uusi valjoja foorumille

ViestiKirjoittaja JUVI » 29.05.2015 18:11

Tervehdys palstalaiset. Päätin kirjoittaa teille -ensi kertaa valvojan ominaisuudessa- muutaman sanan. Tulevaisuudessakin kirjoitan tekstejä nimimerkilläni jukka1954 ja valvojana vain, jos palstan säännöt vaativat puuttumaan kirjoituksiin. Sopuisasti on lähtenyt keskustelut tällä uudella palstalla käyntiin ja uskon, että keskustelijoiden määrä lisääntyy tulevaisuudessa. Toivon, että myös sellaiset, jotka vasta kyselevät tai hapuilevat näitä uskon asioiden perustotuuksia, rohkenisivat kirjautua, jotta voisivat osallistua palstalla kysellen asioita, jotka heitä askarruttavat.

Tehtäväni ei ole "johtaa palstaa" vaan palvella tätä foorumia ja pyrkiä pitämään palsta hengellisesti raittiina ja keskustelut Jumalan Sanaan perustuvina.

Yritän vierailla palsalla vähintään kerran vuorokaudessa. Pahoittelen, jos joku joutui katsomaan sitä törkyä, joka ilmestyi foorumille eilen illalla. Havaitsin ne aamulla ja poistin.

Jatketaan tästä yhdessä eteenpäin. Muistakaa ylläpitoa rukouksissanne.
JUVI
 

Re: Uusi valvoja foorumille

ViestiKirjoittaja Administrator » 24.03.2017 08:21

Foorumin ylläpitoon on tullut mukaan valvojaksi ja ylläpitäjäksi nimimerkki
Elena.

Elena on tämän foorumin aktiivikeskustelija,
joka normaalisti osallistuu keskusteluun nimimerkillä witness.

Meitä on nyt sitten jo kolme tätä foorumia valvomassa,
joten voitte nukkua yönne entistä rauhallisemmin.
Jos sivustolle on tullut yön aikana törkyviestejä,
niin entistä suuremmalla todennäköisyydellä
ne on poistettu ehkä jo ennen kuin heräätkään.
Administrator
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 281
Liittynyt: 27.08.2014 06:59

Re: Uusi valvoja foorumille

ViestiKirjoittaja vilja » 24.03.2017 10:40

Jumalan siunausta ja viisautta witness:lle tehtäväänsä ja samoin toki kaikille muillekin valvojille!

Teitä jokaista siunaten!
vilja
 

Re: Uusi valvoja foorumille

ViestiKirjoittaja JUVI » 24.03.2017 12:55

vilja kirjoitti:Jumalan siunausta ja viisautta witness:lle tehtäväänsä ja samoin toki kaikille muillekin valvojille!

Teitä jokaista siunaten!


Kiitos Vilja.

Olen iloinen, että palstalle on tullut lisävoimia tänne valvonnan puolelle. Itse olen siis kirjoittanut foorumille nimimerkillä Jukka1954, mutta viime aikoina yhä harvemmin, kun sairaudet ovat vieneet voimat. Meilahden ja Lohjan sairaala ovat käyneet tutuiksi viimeisten vuosien aikana. Olen kuitenkin jaksanut käydä taustalla tarkastelemassa foorumin antia ja iloinnut siitä, että palsta on varjeltunut häiriköiltä.

Jumala Sinua ja kaikkia lukijoita siunatkoon.

:bible:
Pietari (2 Piet 3:17-18) kirjoitti:Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte,
niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina
lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,
ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa.
Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.
JUVI
 

Re: Uusi valvoja foorumille

ViestiKirjoittaja vilja » 24.03.2017 13:25

Kaikkivaltiaan läsnäoloa ja huolenpitoa Jukka 1954 / JUVI jokaiseen päivääsi!
vilja
 

Re: Uusi valvoja foorumille

ViestiKirjoittaja Elena » 27.03.2017 00:20

vilja kirjoitti:Jumalan siunausta ja viisautta witness:lle tehtäväänsä ja samoin toki kaikille mullekin valvojille!

Teitä jokaista siunaten!


Kiitos, vilja.
Elena
 

Re: Uusi valvoja foorumille

ViestiKirjoittaja Administrator » 15.06.2017 18:08

Administrator kirjoitti:
Foorumin ylläpitoon on tullut mukaan valvojaksi ja ylläpitäjäksi nimimerkki
Elena.


En malta olla kertomatta salaisuutta, jonka vain ylläpito tietää.
Ja se on se, että Elena on ollut näkymätön mutta ahkera puurtaja
siitä alkaen, kun suostui pyynnöstäni mukaan foorumin ylläpitoon.

Erityisesti häntä saame kiittää siitä,
että emme viime aikoina juurikaan ole joutuneet näkemään ulkomailta tulevia
mainoksia ja muita törkyviestejä.

Kiitos Elena!
Administrator
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
 
Viestit: 281
Liittynyt: 27.08.2014 06:59

Re: Uusi valvoja foorumille

ViestiKirjoittaja Elena » 16.06.2017 11:34

Kiitän, mutta oikeastaan tämä mobiiliaika mahdollistaa tiiviimmän seurannan, kun näistä mukana kulkevista älylaitteista on nopea, lähes välitön pääsy foorumille. Ja tämä on mobiiliystävällinen foorumi.

Kiitän myös loistavasta perehdytyksestä ja esirukouksista ylläpitoa. Viimeisin sana on teillä, olen tämmöinen työrukkanen. Juuri nyt oikea ranne pakotti minut saikulle ja pidän rannetukea ja opettelen vasemman käden käyttöä.

Siunausta tämän ajan foorumille, joka täyttää iankaikkista funktiota huomioiden etsivät ja keskustellen yhteisestä pelastuksesta Jeesuksessa Kristuksessa, Ainoassa.

Erityisesti olen iloinnut viljan ja Magda-siskon vahvoista foorumipohdiskeluista enkä varmaan ole ainoa.
Elena
 


Paluu Tervehdys

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron