Heippa kaikille

Heippa kaikille

ViestiKirjoittaja Jukka » 18.09.2014 20:01

Heippa kaikille veljille, sisarille ja etsivillekin.

Rekisteröidyin tänään tälle keskustelufoorumille. Tarkoitukseni oli myös kertoa jotain heti itsestäni profiilisivulla, mutta en ymmärtänyt mitä mihinkin luukkuun olisi pitänyt tai voinut kirjoittaa. Tällaista se on, kun kävi kansakoulun aikana, jolloin ei kertaakaan kuullut edes sanaa tietokone. Ei ollut kännyköitä, ei videoita eikä montaa muutakaan nykyisin niin itsestään selvää tuttua teknistä värkkiä. Mutta Raamattu meillä suomalaisillakin on ollut äidinkielellämme jo satoja vuosia ja tultuani uskoon 1971 kiinnostuin tutkimaan sitä. Mitä Jumala on testamentissaan luvannut lapsilleen, perillisilleen? Olen nyt saanut tutkia pyhiä Kirjoituksia yli 40 vuotta ja nälkä on lisääntynyt syödessä.

Oma elämäntilanteeni on sellainen, että olen sairastellut paljon (mm 10 leikkausta) ja edessä vielä toinen avosydänleikkaus. Tapaan usein elämän murjomia ja taakoittamia ihmisiä. Voimieni mukaan tahdon kuitenkin olla mukana myös tällä keskustelufoorumilla ja jakaa hengellisistä mielipiteitä, ajatuksia ja kokemuksia kanssanne.

Veljenne Kristuksessa
Jukka
Jukka
 

Re: Heippa kaikille

ViestiKirjoittaja kalamos » 19.09.2014 08:47

Tervetuloa foorumille jukka1954 !

Kun luin tuota kertomaasi,
niin tulin siihen tulokseen,
että minulla ja sinulla on aika paljon yhteistä.

Veljesi Kristuksessa
kalamos
Avatar
kalamos
 
Viestit: 6551
Liittynyt: 27.08.2014 07:31


Paluu Tervehdys

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa