JUKAN BLOGI

Avaa oma blogisi. Kuvablogit. Teemablogit.
Blogeja muualta.

JUKAN BLOGI

ViestiKirjoittaja Jukka » 06.09.2015 13:05

Skannaus_20150906%20(4).jpg


Tämä ei vielä ole varsinainen blogini, tai onhan se, mutta kaikki on vähän kesken... ymmärrättehän, en ole vielä syntynytkään. Nähtäväksi jää pysyvätkö kuvat paikoillaan? Olen ihan onneton tunari tämän tietokoneen kanssa. Elämässä on tullut kyllä tunaroitua matkan varrella, niistä täällä vähän, mutta enemmän Jumalan minulle suomasta armosta ja avusta.

Tarkoitukseni on seurata myös realiaikaista elämänmenoa ympärilläni ja miten ymmärrän tapahtumia pienen ruohonjuuritasolla elävän sairastavan ihmisen näkökulmasta.

Tässä kaikki aluksi. Jos tekstini herättävät kysymyksiä voit lähettää minulle yksityisviestin tai aloittaa aiheesta palstalla keskustelun.

Syysterveisin
Jukka1954
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Jukka
 

Re: JUKAN BLOGI

ViestiKirjoittaja Jukka » 17.07.2017 13:14

Kylläpä nämä vuodet vierivät vinhaa vauhtia, kuin lentäisivät pois. "Vielä eilen olin leikeissä lasten, nyt jo eloni ehtoohon saa", laulettiin jossain. Ajelin Vantaalta kotiin lauantaina ja valitsin vanhan Turuntien reitiksi (tie 110). Tuttuja paikkoja vilahteli ohitse; suljettuja kauppoja, Hiidensalmen sillalta avautuva huikea maisema ja paljon muuta, jotka nostivat muistoja mieleeni. Välillä hymyilin muistoilleni, sitten oli kyyneltenkin vuoro (piti ajaa hetkeksi bussipysäkille tunteita jäähdyttelemään).

Kiitän Jumalaa siitä armosta, jota Hän on minulle osoittanut, vaikka olen tuhlannut kaiken menneiden vuosikymmenien aikana, tuhlannut elämäni kalliita vuosia. Hyräilin ajaessani kotisivuni tunnuslaulua, jonka voit kuunnella tästä > https://www.youtube.com/watch?v=Xc3QwGUoPeo Voit laulaa vaikka mukana, sillä tuossa näkyy laulun sanatkin.

Mutta tänään on minulla juhlapäivä. Syntymäpäiväni oli 13.7 ja uuden syntymäni päivä oli 17.7.1971, siis 46 vuotta sitten. Joku tuossa naapurissa tiedusteli minulta ilmeisen pilkallisesti viime viikolla, että osaanko sanoa jotain kyselijän kaltaisille omillaan toimeen tuleville ihmisille. No onhan 46 vuotta Jeesuksen seurassa opettanut kyselijöille jotain Herrastani vastaamaan. Sanoin hänelle: "Ensiksi haluan sanoa, että on olemassa Jumala ja toiseksi sinä et ole se Jumala.

Nämä 46 vuotta ovat minulle todistus Jumalan uskollisuudesta ja laupeudesta ja jatkan matkaa Häneen luottaen. Käsittämättömän suuresta armosta olen saanut tulla osalliseksi.
Jukka
 

Re: JUKAN BLOGI

ViestiKirjoittaja Jukka » 16.04.2020 14:40

Kuten muutamat foorumilla tietävätkin, olen ollut kovin heikossa kunnossa, kivulias ja sairas viimeisten vuosien ajan. Tutkimuksia on tehty, mutta syytä huonoon kuntooni ei ole löydetty.

Uudet tutkimukset aloitettiin kuluvana vuotena, kun jouduin jälleen pyörätuoliin. Tutkimukset aloitettiin, kun verestäni löydettiin syöpäsoluja. Tällä kertaa löydettiin myös pahoinvointiin ja muihin ongelmiini syy: noin 20 cm:n pahanlaatuinen kasvain ruokatorvessa. Se löydettiin 1.4 ja varmistettiin kahdella tutkimuksella 3 ja 9.4. Nyt kasvaimen solut ovat patologisessa tutkittavana ja tulosten tultua voidaan (ehkä) joku hoito valita ja aloittaa. Parissa viikossa ruokatorvi on mennyt umpeen ja 13.4 minulle asetettiin leikkaussalissa sellainen putki mahapeitteen läpi, jonka kautta annetaan ruokaliuoksia, lääkkeitä ja nesteitä. Tapaan lääkäriryhmän Meilahdessa 27.4. Sitten tiedän enemmän. Kirjoitin tämän koska pari palstaa lukevaa on kysellyt vointiani.

Eipä tällä erää enempää. Pysykäähän terveinä ja noudattakaa ohjeita, joilla voidaan suojautua korona pöpöltä.
Jukka
 


Paluu Blogit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa

cron