Kiitä sieluni Herraa !

Kiitä sieluni Herraa !

ViestiKirjoittaja Jukka » 06.08.2015 22:12

Siitä alkaakin olla aikaa, kun jo toivottelin palstalaisille 'hyvää yötä, Jeesus myötä'. Nukkumaan piti mennä, mutta joskus -ei usein, mutta toisinaan sentään- Jumalan siunaus ja hiljainen puhe sydämessä valtaa niin, että uni ja väsymys haihtuvat. Sisimpäni on sulaa rinnassani, kun muistelen, kuinka hyvä ja armollinen Herra on minulle ollut ja yhä on. On hetkiä, jolloin synkimmätkin kokemukset tuntuvat muuttuvan pääomaksi ja rikkaudeksi. Toivon, että me kaikki olemme saaneet kokea tällaisia hetkiä, Daavidin tavoin. ”Kiitä Herraa minun sieluni ja kaikki mitä minussa ON, Hänen Pyhää nimeään!” Ylistetty olkoon Lunastajamme Jeesuksen nimi.

Kiitollinen iltarukoukseni tänään:

Lunastit huonon ja kalliiseen hintaan,
kun Sinä lunastit mun.
Valitsin minut ja valitsit huonon
vaan oli valinta Sun.
Kaikessa rikoin ja kaikkea puutun,
vaan olen sittenkin Sun,
sillä Sinä Jeesus valitsit mun.
Kiitos Jeesus!

Rukoilen hartaasti, että Jeesuksen Kristuksen tuntemus lisääntyisi kansamme keskuudessa ja että monet vielä synnin yössä vaeltavat saisivat kohdata Hänet ylösnousseena elävänä Vapahtajanaan, Hänet, joka ihmisyytensä puolesta on syntynyt Daavidin jälkeläisenä ja kuolleista nousemisen kautta osoitettu voimassa Jumalan Pojaksi.
Jukka
 

Paluu Kiitosaihe

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa