Daavid

Daavid

ViestiKirjoittaja Pohtija » 14.10.2024 08:47

Daavid Pyhässä Hengessä lyyralla soittaen lauloi nämä Pyhän Hengen tuomansa sanat jotka viittaa tulevaan Messiaan, Hänen kärsimykseen ristin kanssa, kallioon (Kristuskallioon), lunastukseen ja autuuteen eli pelastukseen. Siis Daavid ymmärsi että nämä Sanat viittaa Messiaan?
Pohtija

Re: Daavid

ViestiKirjoittaja kalamos » 15.10.2024 18:13

Annatko Raamattuviitteen?
kalamos

Re: Daavid

ViestiKirjoittaja Pohtija » 15.10.2024 18:51

On Psalmissa paikkoja joita olen lukenut. En ottanut ylös missä Psalmen kohdissa...

Paimen:

Ps. 23.

Kallio ja Lunastaja:

Ps. 19:15 Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani.

Kärsimys:

Ps. 119, joka on sinun osiossa

Kallio, pelastaja, autuus eli pelastus ja pelastuksen kallio:

Ps. 18:3 Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.

Ps. 18:32 Sillä kuka muu on Jumala kuin Herra, ja kuka pelastuksen kallio, paitsi meidän Jumalamme -

Autuuden sarvi on pelastuksen sarvi:

Ps. 18:3 Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.

Luuk. 1:69 ja kohottanut meille pelastuksen sarven palvelijansa Daavidin huoneesta
Pohtija

Paluu Selvittelyt