Rukous Ukrainan tilanteen puolesta

Rukous Ukrainan tilanteen puolesta

ViestiKirjoittaja rupattelija » 24.02.2022 19:33

Voimme hiljentyä Herran edessä ja pyytää Ukrainan puolesta Herralta apua. Katsoin TV-uutisia joiden mukaan yksi suomalainen armeija sanoi ettei muista maista tule auttamaan ja puolustamaan Ukrainaa kuin itse Ukrainan kansa ihmisvoimin. Mutta Herra on apumme ja väkevyytemme. Hän voi auttaa puolustamaan ja tekemään saatanan juonet tyhjäksi Jeesuksen veressä ja nimessä. Rukoillaan Ukrainan puolesta veren suojaa, Herran apua ja väkevyyttä!

Tulkoon Jeesuksen tunteminen myös Ukrainan kansassa väkevästi! Noustakaamme unesta, uneliaisuudesta, hengellisestä velttoudesta, penseydestä sekä yltäkylläisestä että rikkaasta materiaalielämästä. Ja olkaamme valmiina taistelurukouksen kanssa.

:agape:
rupattelija
 

Re: Rukous Ukrainan tilanteen puolesta

ViestiKirjoittaja kalamos » 27.02.2022 21:17

Viittaat loppulauseessa
tähän kohtaan Raamatussa

:bible:
Paavali (Ef 6:12) kirjoitti:
meillä ei ole taistelu
verta ja lihaa vastaan,
vaan hallituksia vastaan,
valtoja vastaan,
tässä pimeydessä hallitsevia
maailmanvaltiaita vastaan,
pahuuden henkiolentoja vastaan
taivaan avaruuksissa.


Jeesus me rukoilemme,
että vielä antaisit
armon aikaa
ja estäisit pahuuden henkivaltaa
villitsemästä ihmisiä
sotimaan ja tappamaan toisiaan.


PS

Me emme rukoile menestyksekästä sotaa.
Me rukoilemme rauhaa Ukrainan alueelle.
Avatar
kalamos
 
Viestit: 6604
Liittynyt: 27.08.2014 08:31

Ukrainan tilanne koskettanut

ViestiKirjoittaja Natanael » 28.02.2022 10:22

Ukrainan tilanne on koskettanut minua poikkeuksellisella tavalla – se nousee koko ajan mieleeni ja rukouksiini. Olen toivonut saavani jonkinlaisen yhteyden tuohon kärsivään kansaan. Nyt eräs uskonystävä välitti viestin Kiovan messiaanisesta seurakunnasta; rohkaiskoon tämä kaikkia teitä, joiden sydämelle Jumala on laskenut Ukrainan kansan järkyttävän tilanteen. Näin meille Kiovan seurakunnasta kirjoitetaan:

“Tunnemme teidän rukoustukenne. Joskus tapahtuu jotain todella selittämätöntä, ihan kuin näkymätön käsi todella ohjaisi luoteja ja muita ammuksia meistä pois niin, että ne lentävät ohitse. Saamme voittoja hyvin vaikeissa tilanteissa, aivan kuin joku johtaisi niitä. Muutumme näkymättömiksi vihollisille, mutta itse näemme heidät täydessä pimeydessä ja tiedämme mitä ja miten toimia. Tämä kaikki rohkaisee meitä ja antaa voimia. Uskomme, että itse Herra Jeesus puolustaa Ukrainaa. Pyydämme, älkää lopettako rukouksianne, vaan

rukoilkaa yhä edelleen. Tarvitsemme teitä.
Avatar
Natanael
 
Viestit: 514
Liittynyt: 09.06.2015 08:28


Paluu Ukrainan tilanne

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa