Onko tämä foorumi tarpeellinen?

Onko tämä foorumi mielestäsi tarpeellinen?

Voit valita vain 1 vaihtoehdon

Näytä tulokset

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
ViestiLähetetty: 04.12.2015 21:05
Tämä foorumi on pyhitetty Rakkauden ilmapiirissä käytävälle
Jumalaa ja lähimmäistä kunnioittavalle keskustelulle
Jumalan ilmoituksesta Hänen Sanassaan ja teoissaan.

Perustaessani tämän foorumin koin juuri tällaisen keskustelupaikan tarpeelliseksi.
Itse asiassa koin eräänlaista Jumalan johdatusta foorumin perustamiseen.

Mutta nyt haluan kuulla Sinun mielipiteesi asiasta.
Onko tämä foorumi tarpeellinen.
LainaaIlmoita tämä viesti
ViestiLähetetty: 08.12.2015 09:34
Jokaisella foorumilla on tarkoituksensa, jos se herättää tai syventää joissakin lukijoissa Jeesuksen tuntemista ja kasvattaa Hänen kaltaisuuteen. Itselleni tänne kirjoittaminen merkitsee sitä, että saan tutkia Sanaa rukoillen voidakseni jakaa jotain totuudellista ja rakkaudellista sekä rakentua uskossa lukiessani muiden uskovien kommentteja. Foorumilla vieraileminen on samalla minulle hartaushetki. Siirtymiseni Suomi24-palstalta tänne tuntuu kuin olisi tullut kotiin; Suomi 24:n ovat paljolti valloittaneet Jumalan pilkkaajat, ateistit ja uskonnolliset ihmiset, jotka eivät tervettä oppia siedä. Vain joskus käyn kirjoittamassa sinne, mitä koen, että Jumala Sanassaan jostain asiasta sanoo.

Jotkut foorumille kirjautuneet ja Jumalan siunausta toivottaneet ovat saattaneet ajan myötä passivoitua. En ole huomannut mm. nimim. Anniinan enää kirjoittavan tänne. Voi olla niinkin, että heillä on seurakunta, jossa he kokevat saavansa riittävästi opetusta ja ajatuksenvaihtoa muiden seurakuntalaisten kanssa. Vaikka Jumalan siunausta toivottava pitää tämänkaltaista foorumia hyvänä, niin henkilökohtaista tarvetta tänne kirjoittamiseen ei ole syntynyt.

Vaikuttaa siltä, että tälle foorumille kirjoittaa vain mutama henkilö, eikä keskusteluketjuun liity montaa ihmistä. Kaikki kirjoittajat näyttävät lisäksi olevan Raamatun tutkijoita, eikä vain Raamattua joskus lukevia. Moni näyttää ihanasti kaipaavan Kristuksen kaltaisuuteen sekä kasvamista Jumalan armossa ja tuntemisessa. Meille harvoille kirjoittajille tämä foorumi on varmasti tarpeellinen voidaksemme olla vuorovaikutuksessa muiden Sanaa tutkivien kanssa. Hienolta tuntuu, että jotkut ovat olleet sen verran avoimia, että ovat tuoneet omasta tai lähipiirin elämästä esille tilanteita, joiden puolesta olemme saaneet rukoilla. Kuka meistä voi mitata esirukouksen tarpeellisuutta?

:bible:
Paavali (1 Tim 2:1) kirjoitti:Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta
ViestiLähetetty: 08.12.2015 13:29
Käyn äänestämässä. Katsotaan voinko tuoda jotain rakentavaa yhdessä jaettavaksemme tulevina päivinä. Sen tunnustan, että monta kertaa olen vuoden aikana toivonut jo pääseväni täältä kotiin. Vaikka paljon on vastoinkäymisiä ja sairautta, niin tästä yhdestä minä olen Jumalan armosta varma.

Aasafat (Ps 73:26,28) kirjoitti:Vaikka minun ruumiini ja sieluni nääntyisi, Jumala on minun sydämeni kallio ja minun osani iankaikkisesti...minun onneni on olla Jumalaa lähellä, minä panen turvani Herraan, Herraan, kertoakseni kaikkia sinun tekojasi
ViestiLähetetty: 09.12.2015 08:40
'We are human beings, not human doings', sanoo eräs amerikkalainen julistaja, mutta koska hän on 'amerikkalainen', voiko sieltä tulla mitään hyvää.

Raittiit ja rohkaisevat kirjoitukset ovat rakennukseksi aina. Siinä ei ole erotusta sillä, mihin seurakuntaan kuulut tai oletko sisar tai veli, kun todistat Kristuksessa.

Opetuksellisissa kirjoituksissa täällä on rauha.

Blogimahdollisuus on mielestäni erityinen. Jotenkin se on 'suojattu' alue kirjoittaa.

Tämä on ainoa foorumi, johon en ole addiktoitunut, ja se on paljon se.

Siunausta kalamoksen työnäylle ja jokaiselle kirjoittajalle. Muistan sinua, Jukka, taipaleellasi.
ViestiLähetetty: 16.05.2017 13:14
witness kirjoitti:
Tämä on ainoa foorumi, johon en ole addiktoitunut, ja se on paljon se.

Siunausta kalamoksen työnäylle ja jokaiselle kirjoittajalle.

Kommenttisi pani miettimään, miten on minun kohdallani.
Huomasin, että minäkään en ole millään tavoin addiktoitunut tähän foorumiin.
En kyllä enää ole addiktoitunut mihinkään muuhunkaan foorumiin,
mutta tähän en alun alkaenkaan.

Tämä foorumi on minulle todellakin jokin sellainen työnäky,
että jokaisen jokainen kirjoitus täällä saisi olla siunaukseksi.

Pietari (1 Piet 3:9) kirjoitti:
Älkää kostako pahaa pahalla,
älkää herjausta herjauksella,
vaan päinvastoin siunatkaa;
sillä siihen te olette kutsututkin,
että siunauksen perisitte.

Tuo ohjeistus ei oikeastaan ole tarpeellinen tällä foorumilla,
kun täällä keskustelemme aina lähimmäistämme kunnioittaen.

Mutta muilla foorumeilla vieraillessa
tuo on hyvä Sana pitämään addiktoitumisen kaukana meistä.
ViestiLähetetty: 20.05.2017 09:42
On tämä tarpeellinen. Uskovat tarvitsevat toisiaan.

Täällä on kylläkin ihmeen vähän asioita toinen toisilleen, kuten muissakin uskovien foorumeissa.
Haluaisin että olisi vilkkaampaa kommunikaatiota. Jos yksi on paljon äänessä, seuraa helposti, että muut tympääntyy ja passivoituu vieläkin enemmän, kun "menee tuon yksinpuheluksi". Vaikka tarkoitus on, että monet sanovat mielipiteensä ja ajatuksensa.

Sitä jonkun yksinpuhelua saanee kuulla tarpeeksi seurakunnan kokouksissa. Minusta tämä on ollut keidas ja levähdyspaikka kaikenlaisen säpinän keskellä.
ViestiLähetetty: 10.06.2017 10:43
Äänestin kyllä, sillä uskon, että on hyvä olla keskustelupaikka kaikenlaisille ihmisille ja keskusteluille.

Ja kun rekkaudumme foorumille, oli se mikä tahansa foorumi, silloin hyväksymme kunkin foorumin säännöt ja niiden mukaan tulee toimia, tykkäsi niistä tahi ei.

Oma vähäinen osallistumiseni johtunee siitä, että koen itseni hiukan osaamattomaksi tänne.

Koen olevani liian värikäs persoona tällaiseen hillittyyn ja hallittuun joukkoon, mutta se ei tarkoita sitä, että foorumissa olisi jotain vikaa tai että foorumi olisi tarpeeton.

Täällä on aistittavissa rakkaudellinen ilmapiiri ja itsekin olen saanut osani siitä, josta suuret kiitokset!

Siunausta Teille kaikille ja jokahittelle!! :thumbup:
ViestiLähetetty: 10.06.2017 11:05
vilja kirjoitti:
Koen olevani liian värikäs persoona tällaiseen hillittyyn ja hallittuun joukkoon, mutta se ei tarkoita sitä, että foorumissa olisi jotain vikaa tai että foorumi olisi tarpeeton.

Täällä on aistittavissa rakkaudellinen ilmapiiri ja itsekin olen saanut osani siitä, josta suuret kiitokset!

Siunausta Teille kaikille ja jokahittelle!! :thumbup:

Voi kuinka tämä foorumi kaipaakaan juuri sellaista värikkyyttä,
johon Sinulla on armoitus.
ViestiLähetetty: 10.06.2017 13:11
vilja kirjoitti:Oma vähäinen osallistumiseni johtunee siitä, että koen itseni hiukan osaamattomaksi tänne.

Ei, vilja, et ole osaamaton, vaan erittäin hyvä keskustelija. Teet havaintoja ja sinulla on ajatuksia. Toivon sinulta enemmän osallistumista.

Terveisin Maikku
ViestiLähetetty: 12.06.2017 13:01
Magda-sisko kirjoitti:
Haluaisin että olisi vilkkaampaa kommunikaatiota. Jos yksi on paljon äänessä, seuraa helposti, että muut tympääntyy ja passivoituu vieläkin enemmän, kun "menee tuon yksinpuheluksi". Vaikka tarkoitus on, että monet sanovat mielipiteensä ja ajatuksensa.

Tuota samaa minä haluaisin.
Miten sen toteutuminen olisi mahdollista?

Erityisen murheellinen olen ollut siitä,
että uskosta osattomat eivät juurikaan ole rohjenneet tälle foorumille tulla.

Miksiköhän eivät?
Seuraava

Paluu Palautelaatikko