Happiness

Happiness

ViestiKirjoittaja Suomalainen » 06.12.2023 11:55

Suomalaiset ovat kuulemma maailman onnellisin kansa. :wave:

Mitkä asiat saavat sinut tuntemaan onnea? :smile:
Entä mitkä asiat ovat vähiten onnellisia? :sad:
Suomalainen
 

Re: Happiness

ViestiKirjoittaja Emilio » 06.12.2023 13:30

Mikään ei tee onnelliseksi. Kaikki asiat ovat vähiten onnellisia, kaikki on pilattu. Näin olen kokenut jo yli 40 vuotta.
Emilio
 

Re: Happiness

ViestiKirjoittaja Pieniä onnen hetkiä » 06.12.2023 13:42

Minun eläkeläisen pienen elämän onnen hetkiä ovat varhaiset aamutunnit. Herään aikaisin, valmistan kahvitilkan ja palaan vuoteeseen. Otan Raamattuni, lyijykynän ja viivottimen. Luen ainakin neljästi päivän lukukappaleen, tutkien myös rinnakkaiskohdat ja alaviitteet.
Kun herra usein näinä hetkinä tulee ihan lähelle ja täyttää minua Hengellä ja ymmärryksellä, hetket ovat ihan SUPERIA, en voi sanoin kuvailla.

Maallista onnea minulle tuottaa tilava ja hyvä asunto, jota koskaan ennen ei ole ollut.

Vähiten onnellista on vanhenemisen vaivat, että alkaa kroppa prakata. Myös vihollinen piirittää ja syyttää. Vanhuus ei olekaan seesteistä hyminää, niin kuin luulisi.
Pieniä onnen hetkiä
 

Re: Happiness

ViestiKirjoittaja Asennekysymys » 07.12.2023 15:43

Emilio kirjoitti:Mikään ei tee onnelliseksi. Kaikki asiat ovat vähiten onnellisia, kaikki on pilattu. Näin olen kokenut jo yli 40 vuotta.


Sulla olisi satoja syitä olla onnellinen. Vastauksestasi on huomattavissa, että onnellisuus on ASENNE.
Asennekysymys
 


Paluu Kahvila

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron