Täällä Porissa oli Ränni. Vastaava Turussa oli salamankulma ja pipomäki (taidemuseon mäki). Siellä me upolaiset sekoiltiin.
Sitten oli p-a-sakki, he kokoontuivat Kristiinankadulla Centrumin edessä.
Upolaisilla oli Vespat ja pop-kuteet, toisella sakilla moottoripyörät ja nahkatakit.
Jengien välillä oli olevinaan sotia. Kerran yksi p-a:sakin likka tuli huitaisemaan minua. Minä huitaisin tuplasti takaisin, ja se meni kaverinsa taakse itkemään. Se niiden kovanaamaisuudesta.
En ollut mikään katutappelija, ja 3-kymppisenä ymmärsin startata elämäni paremmille kulmille, Jeesuksen ohjaamalle polulle.
Kiva välillä muistella. Hyvää juhannuksen jälkeistä kesää kaikille.
