Toispualt jokke

Toispualt jokke

ViestiKirjoittaja NäilläNäppäimillä » 21.06.2026 11:09

Täällä Porissa oli Ränni. Vastaava Turussa oli salamankulma ja pipomäki (taidemuseon mäki). Siellä me upolaiset sekoiltiin.

Sitten oli p-a-sakki, he kokoontuivat Kristiinankadulla Centrumin edessä.
Upolaisilla oli Vespat ja pop-kuteet, toisella sakilla moottoripyörät ja nahkatakit.

Jengien välillä oli olevinaan sotia. Kerran yksi p-a:sakin likka tuli huitaisemaan minua. Minä huitaisin tuplasti takaisin, ja se meni kaverinsa taakse itkemään. Se niiden kovanaamaisuudesta.

En ollut mikään katutappelija, ja 3-kymppisenä ymmärsin startata elämäni paremmille kulmille, Jeesuksen ohjaamalle polulle.

Kiva välillä muistella. Hyvää juhannuksen jälkeistä kesää kaikille.
Avatar
NäilläNäppäimillä
 
Viestit: 390
Liittynyt: 29.04.2023 16:02

Paluu Kahvila

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron