128 maata YK:ssa kääntyivät Israelia vastaan!

ViestiLähetetty: 22.12.2017 14:37
128 maailman maata kääntyi Israelia vastaan YK:n istunnossa virallisesti.

YK:n motto on muuten "Rauha ja turvallisuus" / "Peace and Security"!

Kuulostaako tutulta?

Kun he sanovat; " Rauha ja turvallisuus....

:bible:
Paavali (1. Tess. 5:1-5 UMK) kirjoitti:Mutta ajoista ja ajanjaksoista, veljet, teille ei tarvitse kirjoittaa mitään. Sillä itse tiedätte varsin hyvin, että Jehovan päivä tulee juuri niin kuin varas yöllä. Kun he sanovat: ”Rauha ja turvallisuus!”, silloin äkillinen tuho samassa kohtaa heidät niin kuin ahdingon tuska raskaana olevan naisen, eivätkä he missään tapauksessa pääse pakoon. Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä yllättäisi teidät kuin varkaat, sillä te olette kaikki valon poikia ja päivän poikia. Me emme kuulu yöhön emmekä pimeyteen.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201712 ... 2_ul.shtml

YK torjui USA:n Jerusalem-päätöksen selvin luvuin - 128 maata asettui Trumpia vastaan

Sakarja (Sak.12:2-3) kirjoitti:Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä. Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.

Jooel (Jooel.3:1-3) kirjoitti:Sillä katso, niinä päivinä ja siihen aikaan, kun minä käännän Juudan ja Jerusalemin kohtalon, minä kokoan kaikki pakanakansat, vien ne alas Joosafatin laaksoon ja käyn siellä oikeutta niitten kanssa kansani ja perintöosani, Israelin, tähden. Sillä he ovat hajottaneet sen pakanakansain sekaan, ovat jakaneet minun maani ja heittäneet minun kansastani arpaa; ovat antaneet pojan porttoa vastaan sekä myyneet tytön viinistä, jonka ovat juoneet.

https://www.youtube.com/watch?v=eOtsLy9LqNQ

UNbelievable! jerUSAlem is surrounded as Bible Prophecy unfolds Real Time!
LainaaIlmoita tämä viesti

Paluu Uutisia maailmalta