Jalosukuinen

Kahvila. Terveys. Turvallisuus. Tieto ja taito. Arkisto.
Sydämeltä Sydämelle.
Ord och Livet. Word and Life. Слово и Жизнь.

Jalosukuinen

ViestiKirjoittaja Emilio » 06.01.2024 22:55

1.Kor.1:26-31

Tajusin liikuttuneena, että olen monellakin tapaa kuin ritari. Saanen hieman selventää asiaa.

1. Olen toiminut monessa hyväntekeväisyys työssä. Useita vuosia historiassa esim joulupata vahtina pelastusarmeijalle.

2. Olen lahjoittanut rahaa hyväntekeväisyyteen.

3. Olin armeijassa Kaartin sotilaspoliisi ja itse presidentinkin henkivartioston yksi osa, kunniavartioston toisena vartija sotilaana presidentin linnan pääoven edessä, tarkemmin sanottuna vuorotellen pääoven molemmilla sivuilla.

4. Olen vartijan ammatissa johon kuuluu mm. henkilösuojaus tehtäviä ym. Lisäksi teen päätyönä hoitajan työtä ja olen hoitanut ihmisiä jo 20v. ajan. Nyt teen kahta työtä eli vartijan ja hoitajan työtä.

5. Toimin hengellisenä profeetallisena vartijana lopunajassa vartioiden hengessä Suomen Siionin ja Israelia.

6. Olen perustanut oman kotiseurakunnan joka on myös hyväntekeväisyys järjestö. Suunittelemme parhaillaan ruuan jakamista köyhille.

7. Tein Y- DNA, eli isälinja testin ja sitten minuun otettiin vuosien kuluttua yhteyttä itse DNA analyysin tekijöiltä ja siinä kerrottiin minulle, että he ovat yllättäen tehneet havainnon DNA testini tulosten pohjalta ja viimeaikaisten erään tunnetun säveltäjän hius testin DNA tulosten kautta. Olen kuulemma sukua Ludwig van Beethovenille esi-isien kautta. DNA testin mukaan minulla ja Ludwig van Beethovenilla on ollut yhteinen esi-isä 900 -vuotta sitten.

Aloin tutkimaan itse asiaa enemmän Internetin kautta. Selvisi, että Ludwig van Beethoven itse väitti, että hänen oikea biologinen isänsä on joko Prussian (Eli vanhan Rooman keisarin hallitsema alue Saksassa joka nykyisin Saksana tunnetaan) kuningas Friedrich Wilhelm II tai Frederick Suuri.

2023 tehty DNA testi Ludwig van Beethovenin hiuksista, tukee tätä väitettä, sillä siitä havaittiin - vertaamalla DNA testin tulosta Beethovenin perheen muiden jälkeläisten DNA tuloksiin, että ne eivät täsmänneet. Tulos viittasi siihen että Beethovenilla on täytynyt olla joku muu biologinen isä, kuin mitä oli muilla Beethovenin perheen jälkeläisillä.

Beethoven väitti olevansa laiton lapsi Kuningas suvusta joka tunnetaan nykyisin nimellä Hohenzollern dynastia. Beethoven väitti näin, aina kuolemaansa asti ja toi asian esiin jopa eräässä oikeudenkäynnissä.

Näin ollen jos ja kun Ludwig van Beethovenin väite pitää paikkansa niin yhteinen esi- isä 900 vuoden takaa, minun ja Ludwig Van Beethovenin kanssa tuleekin Hohenzollern Kuningas suvun ja dynastian historiasta, Olen siis hyvin suurella todennäköisyydellä biologisen perimän kautta ns.jalosukuinen. - Kuninkaallisen suvun perillinen isälinjassa.

Eli olen kuninkaallisen Lehtolapsen eli Ludwig van Beethovenin esi-isien jälkeläinen 900 -vuoden takaa, mutta en ole Ludwig van Beethovenin jälkeläinen.


07.01.2024 08:55

1.Kor.1:26-31

26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
29 ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä.
30 Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
31 että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra."


07.01.2024 23:53

8. Kotini muistuttaa linnoitusta jossa on jopa oma torni.

9. Kodissani on ritariuteen liittyviä esineitä.

19. Yksi merkittävä on perintöpeili, jossa on kultainen kotka tai feeniks lintu, joka kantaa jaloissaan kirjakääröä tai suljettu lieriö kapselia, joka salamoi. Peili on tosi vanha.

10. Yksi kodin tekstiili sisältää valkoisella pohjalla mustia ristejä ja havaitsin, että muinaisilla Teutonic ajan munkki ritareilla oli samoja symboleita ja samoissa väreissä. Hohenzollern dynastia vaakunassa on samat värit. Musta ja valkoinen.


08.01.2024 10:15

Hohenzollern suvun motto oli: "Ei mitään ilman Jumalaa"


11.01.2024 14:53

Tärkeintä on olla uskon kautta Yeshua Messiaan sukua ja Hänen kanssaperillinen
Emilio
 

Re: Jalosukuinen

ViestiKirjoittaja kalamos » 16.01.2024 11:01

:bible:
1 Pietari (2:9-10) kirjoitti:
Mutta te olette
"valittu suku,
kuninkaallinen papisto,
pyhä heimo,
omaisuuskansa,
julistaaksenne sen jaloja tekoja",

joka on pimeydestä kutsunut teidät
ihmeelliseen valkeuteensa;

te, jotka ennen

"ette olleet kansa",
mutta nyt olette
"Jumalan kansa",
jotka ennen
"ette olleet armahdetut",
mutta nyt
"olette armahdetut".
Avatar
kalamos
 
Viestit: 6604
Liittynyt: 27.08.2014 08:31

Olen sukua isälinjassa Chuck Norrisille ja Bill Gatesille

ViestiKirjoittaja Emilio » 05.02.2024 12:43

Olen Family tree DNA testin mukaan sukua isälinjassa Chuck Norrisille ja Bill Gatesille

https://familytreedna.com
Emilio
 

Re: Jalosukuinen

ViestiKirjoittaja kalamos » 09.02.2024 09:47

Huomioni kiinnittyy siihen,
että tuodaan suuria nimiä esille.

Mietin jopa että
olisikohan mahdollista,
että asiakkaita huijataan.
Avatar
kalamos
 
Viestit: 6604
Liittynyt: 27.08.2014 08:31

Re: Jalosukuinen

ViestiKirjoittaja Emilio » 13.02.2024 20:01

Ohjelma etsii haluttaessa julkisuuden henkilöt tai kuuluisat henkilöt, joilla on DNA y,-linjan, eli esi-isä linjan kautta yhteys.


Kaikilla ihmisillä voi löytyä vaikka mitä yhteyksiä kuuluisuuksiinkin. Ei välttämättä tietystikään samoihin kuuluisuuksiin.

Minulla on myös lukuisia yhteyksiä ihan tavallisiin ihmisiin Y- isälinjan DNA tutkimuksen kautta.


Ohjelma kertoo nekin, ei niin kuuluisat esi-isät ja etupäässä juuri enemmän niitä. Lista päivittyy kokoajan, mitä enemmän ihmisten DNA:ta saadaan tutkittavaksi ja mitä enemmän ihmiset tekevät näitä DNA testejä.

DNA kertoo myös tulevat mahdolliset perinnölliset sairaudetkin, jos ne haluaa etukäteen tietää. En halunnut niitä tietää.
Emilio
 


Paluu Extra

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa