Jeesuksen Kristuksen veri Liitonarkun kannen päällä

Synti, Sovitus, Vanhurskaus
ViestiLähetetty: 24.10.2017 23:03
καλαμος kirjoitti:Eli ...
ovatko Hesekielin kirjassa
kaikki Googin sodan kuvauksen jälkeen ilmoitetut asiat
Temppelistä ja Jerusalemista jo toteutuneet?



Mitä kohtia tarkoitat? Voitko laittaa ne Raamatun kohdat joita tarkoitat?
LainaaIlmoita tämä viesti
ViestiLähetetty: 25.10.2017 10:06
Mielestäni koko Hesekielin kirjan loppuosa
joka alkaa Googin sodan kuvauksen jälkeen,
on aivan yhtenäistä kuvausta tapahtumista,
jotka tapahtuvat Googin sodan jälkeen.

Siis en suinkaan halua lyödä tuota ilmoitusta palasiksi,
ja sitten ruveta kokoamaan sitä.

Ja niin minä todellakin kysyin koko tuota jaksoa
(Hes 40-48) tarkoittaen,
ovatko mielestäsi Hesekielin kirjassa
kaikki Googin sodan kuvauksen jälkeen ilmoitetut asiat
Temppelistä ja Jerusalemista jo toteutuneet,
jos kerran joku osa tuosta kokonaisuudesta mielestäsi on jo toteutunut.
LainaaIlmoita tämä viesti
ViestiLähetetty: 29.10.2017 00:16
:bible:
Sakarja (14:1-21) kirjoitti:
Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan.
Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan,
ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen,
mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan,
niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä,
joka on Jerusalemin edustalla itää kohti.
Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi:
toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon,
sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti.
Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä
Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä.
Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.
Sinä päivänä ei ole valoa: loistavat tähdet sammuvat.
Se on oleva yhtämittaista päivää-Herralle on se tunnettu-ei vaihdu päivä ja yö;
ja ehtoolla on oleva valoisata.
Sinä päivänä elävät vedet virtaavat Jerusalemista:
toiset puolet niistä Idänmerta kohti, toiset puolet Länsimerta kohti.
Niin on tapahtuva kesät ja talvet.
Herra on oleva koko maan kuningas.
Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi.
Koko maa muuttuu tasaiseksi kuin Aromaa Gebasta Rimmoniin asti, Jerusalemin eteläpuolelle.
Ja tämä on oleva korkea ja oleva asuttu, paikallansa,
Benjaminin portista entisen portin sijaan asti,
Kulmaporttiin ja Hananelin-torniin asti, kuninkaan viinikuurniin asti.
He asuvat siellä, eikä vihitä sitä enää tuhon omaksi,
ja Jerusalem on oleva asuttu, oleva turvassa.
Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan:
hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan,
sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.
Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa,
niin että he käyvät kiinni toinen toisensa käteen ja toisen käsi kohoaa toisen kättä vastaan.
Myös Juuda on sotiva Jerusalemissa, ja kaikkien pakanakansojen rikkaudet kootaan joka taholta:
kullat ja hopeat ja ylen paljon vaatteita.
Samoin on vitsaus kohtaava hevosia ja muuleja ja kameleja ja aaseja ja kaikkea karjaa,
mitä niissä leireissä on-samankaltainen vitsaus.
Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan,
käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia,
ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
Ja mitkä maan sukukunnista eivät käy ylös Jerusalemiin kumartaen rukoilemaan
kuningasta, Herraa Sebaotia, niille ei tule sadetta.
Ja jos egyptiläisten sukukunta ei käy eikä tule sinne ylös, ei tule sitä heillekään;
vaan heitä on kohtaava se vitsaus, millä Herra rankaisee niitä pakanakansoja,
jotka eivät tule sinne ylös viettämään lehtimajanjuhlaa.
Tämä on oleva egyptiläisten synnin palkka ja kaikkien niiden pakanakansojen synnin palkka,
jotka eivät käy sinne ylös viettämään lehtimajanjuhlaa.
Sinä päivänä on oleva hevosten kulkusissa kirjoitus:
"Pyhitetty Herralle".
Ja padat Herran temppelissä ovat uhrimaljain vertaisia, jotka ovat alttarin edessä.
Ja jokainen pata Jerusalemissa ja Juudassa on oleva pyhitetty Herralle Sebaotille,
ja kaikki uhraajat tulevat ja ottavat niitä ja keittävät niissä.
Eikä ole enää sinä päivänä yhtään kaupustelijaa Herran Sebaotin temppelissä



Tämäkin loppuosa viittaisi uhraamiseen, mutta en kyllä usko että enää tarvitsisi uhrata. Joku selitys
Varmasti näille uhrijutuille on.
LainaaIlmoita tämä viesti
ViestiLähetetty: 01.11.2017 18:36
Tämä on selkeästi vielä tulossa olevaa profetiaa.

En usko, että uhraavat enää teuraseläimiä, kun Jeesus on heidän keskellään ja se uhri minkä Hän uhrasi edestämme, riittää!

:bible:
Sakarja (14) kirjoitti:
Ja padat Herran temppelissä ovat uhrimaljain vertaisia, jotka ovat alttarin edessä.
Ja jokainen pata Jerusalemissa ja Juudassa on oleva pyhitetty Herralle Sebaotille,
ja kaikki uhraajat tulevat ja ottavat niitä ja keittävät niissä.
LainaaIlmoita tämä viesti
Edellinen

Paluu Synti ja Sovitus

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa