Tehkäämme parannus kaikesta synnistä!!!!

Emil nimimerkistä.

ViestiKirjoittaja Emil » 15.06.2018 20:21

Mitä Emil nimimerkki tulee? Sen pohjana on Vaahteramäen Eemeli tarinan päähenkilö. Omassa lapsuudessani olin meidän perheestä kuin tuo Eemeli. Sattui ja tapahtui ja minä olin usein sen aiheuttaja ja taas juostiin vihaista Isää karkuun joka myös rakasti minua ja rakastaa ja muitakin perhernjäseniä kuten äitinikin. Emil on myös lime takaperin ja se kertoo mieltymyksestäni sitruspuihin ja niiden hedelmiin. Rakastan sitruspuita ja niiden kukkien tuoksua ja hedelmiä. Myös limeä joka tosin saippuamainen mutta puhdas tuoksu ja raikkaan juoman piristäjä tai salaatin kanssa. Emil on myös anagrammi mile sanasta eli maili sanasta. Maili on amerikkalainen mittayksikkö ja varttimaili on kiihdytysajossa käytetty radan mitta joka liittyy harrastuksiini ja miele kiintoihini maallisessa mielessä. Muutakin on salaista nimimetkissä Emil, jota en tässä jaa.

Eräs muuan kertoi enteen, että Herra lähettää aika-ajoin Eemeleitä ( viitaten Vaahteramäen Eemeli tarinan vauhdikkaan kekseliäiseen pikkupoikaan ) seurakuntiin, herättelemään uskovia ja puhdistamaan ja karsimaan seurakunnista kaikkea sitä mikä ei sinne kuulu ja pinttyneitä ihmisoppeja ja ihmisten tekemiä yksipuolisia tulkintoja Jumalan Sanasta, eli Raamatusta. Koen, että olen sellainen Eemeli ja yksi niistä Eemeleistä, joita Jumala on muovannut ja valmistanut ja koulinut ja ainakin minun kohdall työ on vielä pahasti kesken.
Emil
 

Edellinen

Paluu Tervehdys

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa