Lampaat susien keskellä

Pyhäkoulu! Opetus, julistus! Näky, Ilmestys, Profetia!
Nettikirja, Elokuva, Radio-TV Apokryfikirjat

Lampaat susien keskellä

ViestiKirjoittaja עֵד » 16.01.2021 23:10

Ehkä paras ohjelma, minkä olen TV7:lta katsonut, päättyi juuri äsken.

Maanalainen kirkko Iranissa on maailman nopeimmin kasvava seurakunta.

https://www.tv7.fi/arkki/lampaat-susien ... la_p72949/
Avatar
עֵד
 
Viestit: 1463
Liittynyt: 06.06.2015 07:37

Re: Lampaat susien keskellä

ViestiKirjoittaja עֵד » 17.01.2021 10:54

Erityisesti painotettiin opetuslapseuttamista seurakuntien perustamisen sijaan - vaikkeivät ne toisiaan sulje pois (Iranissakaan).

Minua puhutteli myös se, kuinka (kristityt) naiset ovat alamaisia puolisoilleen, mutta ottavat todesta todistuksen viran.

Suosittelen katsomaan.
Avatar
עֵד
 
Viestit: 1463
Liittynyt: 06.06.2015 07:37

Re: Lampaat susien keskellä

ViestiKirjoittaja rupattelija » 17.01.2021 11:05

Oliko se sama ohjelma jota minä eilen illalla katsoin? Siinä kerrottiin että iranilainen pariskunta tuli uskoon ja muutti Amerikkaan paosta. Myöhemmin vaimo sanoi miehelle että muutetaan takaisin Iraniin. Mies ihmetteli ja sanoi vaimolle että jos muutetaan takaisin Iraniin niin se tietää kuolemaa. Vaimo vastasi ja sanoi miehelle että kaikki amerikkalaiset ovat uneliaisuuden hengen vallassa. :wtf: Vaimo sanoi että uneliaisuus on vainoa pahempi, siis uneliaisuus on pahempi kuin olla vainottava. Sitten he muuttivat takaisin Iraniin niin usko pysyy elävänä vainon edessa. :wtf: :rolleyes:

Kas, kello on väärä. Minun kellonajan mukaan se on 11:05.
rupattelija
 

Re: Lampaat susien keskellä

ViestiKirjoittaja עֵד » 17.01.2021 11:40

rupattelija kirjoitti:Oliko se sama ohjelma jota minä eilen illalla katsoin?


Oli.

Ja näkyy Arkissa (arkistossa), linkki aloituksessa. Katsoin uudelleen, ja ehkäpä kolmannen kerran..
Avatar
עֵד
 
Viestit: 1463
Liittynyt: 06.06.2015 07:37


Paluu Sanoma

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa