Se on minulle outo käsite.
Kysynkin nyt Raamatun
ilmoittamaa vastakohtaa narsismille.
Olisiko seuraavassa ohjetta siihen:
- ettekä tee mitään
itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä,
vaan että nöyryydessä
pidätte toista parempana kuin itseänne
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa