Antinarsismi

Keskustelemme kaikesta taivaan ja maan välillä - Sanan pohjalta.
Alku. Synti, Sovitus, Pelastus, Usko ja Elämä. Lopun tapahtumat.

Antinarsismi

ViestiKirjoittaja kalamos » 28.06.2026 19:22

Nykyään puhutaan paljon narsismista.
Se on minulle outo käsite.

Kysynkin nyt Raamatun
ilmoittamaa vastakohtaa narsismille.

Olisiko seuraavassa ohjetta siihen:

:bible:
    ettekä tee mitään
    itsekkyydestä tai turhan kunnian pyynnöstä,
    vaan että nöyryydessä
    pidätte toista parempana kuin itseänne
Avatar
kalamos
 
Viestit: 7710
Liittynyt: 27.08.2014 08:31

Re: Antinarsismi

ViestiKirjoittaja Kirjoittaja » 28.06.2026 20:14

kun minä puhun narsismista, puhun henkivallasta.
Avatar
Kirjoittaja
 
Viestit: 1962
Liittynyt: 14.10.2017 21:50


Paluu Sana ja Elämä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron