Emilin blogi

Avaa oma blogisi. Kuvablogit. Teemablogit.
Blogeja muualta.
ViestiLähetetty: 20.07.2018 12:45
Aamun tunnelmia lyhyeinä "twiitteinä":@

#Pamaus kajahti taivaalla, ei tietoa mikä se oli ja mistä se tuli. Kova ääni.

#Hiostavaa, kohta varmasti ukostaa.

#Kissamme tuijotti pitkään minua ja lipoi samalla kieltään. Ei kait se meinaa syödä minua? Äkkiä antamaan ruokaa kippoihin.

#Musta auto seisoo edelleen parkkipaikalla. Ikkunat tummennettu. Ketään ei tule ulos autosta, eikä ketään mene sisään autoon? Kummallista?

#Pyydettiin taidenäyttelyyn. En päässyt muiden kiireiden vuoksi.

#Presidentti Trump varoitti kolmannen maailmansodan alkavan Montenegrosta. (uutinen)
Viimeksi muokannut Emil päivämäärä 23.07.2018 20:00, muokattu yhteensä 1 kerran
ViestiLähetetty: 22.07.2018 20:31
Syön nyt ensimmäistä kertaa heinäsirkkaa. Tosin patukassa. Herran miehet (Johannes Kastaja) esim. söi hunajaa ja heinäsirkkoja ja niissä on valtavasti proteiinia ja hunaja on antibakteerinen.

Onpa jännä maku. Ei paha.

Ps. Kannattaisi totutella syömään sirkkoja ja hyttysiä ja kärpäsiä kuten kissamme. Voi olla että pian ei muuta ruokaa ole? Raatokärpästä ei kissakaan syö, muun tavallisen kärpäsen kyllä. Itikat oikein herkkua.
ViestiLähetetty: 22.07.2018 20:36
Naapuri kummasteli, että on radiotaajuusantennit kuulemma taas solmussa, kun on staattista sähköä ilmassa. Johtuu kuulemma alipaineistuneesta ionistaattisesta varauksesta alailmakehässä....hmmm... tiefä hänfä....kofin oli tietäfinään naapufi...

Olin etevämpi mielestäni ja sanoin, että naulaa pari kakkosnelosen pätkää kuumasinkityillä alumiininauloilla liiterin ja ladon ovien väliin 45 asteen kulmassa, niin ei pääse alivuotoventtiilit fuskaamaan kovilla helteillä ja pysyy taajuudet kohillaan.. jäi pyörittelemään päätään ja totes, että minkä ihmeen liiterin ja ladon ja mikä ihmeen alivuotoventtiilli??? Näytin peukkua naapurin roskakatokseen päin ja jatkoin matkaa....
:confused:
ViestiLähetetty: 23.07.2018 19:36
Naapuri (toinen mukava) sanoi taas että multa pitää vaihtaa taas uudelleen appelsiinipuustani, koska mäntysuopaliuosta on mennyt multaan ja se on muuttunut emäksiseksi ja siksi appelsiinipuu ei viheriöi eikä tee se hyvää juurille, jotka voi kuolla. Jos juuret kuolee, sitten kuolee puukin. Siinä minä sitten yksin hikipäässä 30 asteen helteessä ja auringonpaisteessa vaihdoin mullat yleisellä terassilla, joka myös kulkukäytävä muille naapureille ja VOI SITÄ MULTASOTKUN MÄÄRÄÄ!!!!!!

Kaikki mahdollinen käytävällä oli mullassa ja multavedessä, äijää myöten ja oman kodin lattioita ja kylpyhuonettakin myöten. Enää olisi puuttunut että olisin kaatunut paljailla liukkailla multaisilla jaloillani puulattialle, joka sekin oli lähellä tapahtua kun kannoin yhdellä kädellä ilmassa isoa multaruukkua jossa 3/4 vettä ja toisella kädellä yritin samalla availla ovia ja kissatkin pyöri uteliaina samalla jaloissa ja yritti väistellä minua.

Lopussa olin ihan mullassa ja hiestä kaikki märkänä kasteluvettä myöten ja appelsiinipuun lehdetön raakkipuu toisessa kädessä antamassa tukea multaisten vesilammikoiden piirittäessä minua ja puutani.

Onneksi ei ukostanut ja salama iskenyt samalla puuhun jota kannattelin, kuin ukkosen johdatinta konsanaan. Olin varmasti melkoinen näky puuni kanssa taas naapurien ikkunoiden edessä. Peilistä katsoin työni tehtyä, niin oli hiukset ja naamakin mullassa (olin ilmeisesti multaisilla ranteilla pyyhkinyt hikeä otsalta).

Huh...Hiostavaa on kyllä ja voi että miten on mullan vaihto sotkusta hommaa....piti luututa naapurienkin lattiat ja seinät mullasta ja rännitkin meni lähes tukkoon. Naapurien lattialla kun ei ole edes yhtään kaatoa, eli kaltevuutta ja vesi jää lillumaan siihen eikä valu minnekkään mihin sen tulisi ohjautua. Kaikkeni teen kuitenkin, että appelisiinipuu taas viheriöisi ja tekisi joskus jopa upealta tuoksuvia kukkia ja kenties hedelmääkin. :neutral: :confused:
ViestiLähetetty: 24.07.2018 09:29
"Vaikka minä näytän pehmeälle ja pörreälle ja suloiselle....älä luulekkaan, että olen lauhkea ja söpö, minä olen peto sisältä ja aina valmis saalistamaan ja iskemään saaliin kimppuun"

Tällainen on ainakin toinen kissoistamme. Hetkessä saattaa sen kiva puskeminen, kuin napin painalluksesta muuttua veriseksi raateluksi, jossa vaikka nyt esim, juuri hetkisitten kovasti puskettu polvilumpio yritetäänkin jo kuin syödä kuin saaliina pitkillä kulmahampailla ja raapia verille terävillä kynsillä, joita on monta ja jotka puristuvat ihon ja lihan sisään ja vaikea irrottaa. Hampaat isketään siihen kiinni ja silmillä on hurja ilme. Se on ällistyttävää, miten kuin sekunneissa voi kissan olemus muuttua ihan pedoksi. Se on kuin nappia painaisi yllättäen ja ZING!!!! Auuhh........apua.. :confused:

Kiltimpi (ihan huippukiltti ja hienotunteinen) toinen kissamme tykkää itikoista, kun niissä on verta.
ViestiLähetetty: 29.07.2018 07:39
Valvoin toissa yönä verikuuta bongaten....oli pilviutua ja ihmisiä ajoi saman pellon laidalle bongaamaan kuuta useita autollisia.

Kuun ja taivaan muodon tunnemme, mutta tunnemmeko aikain merkit?
ViestiLähetetty: 30.07.2018 12:33
Grillasin kanankoipia nahkoineen....maukasta tuli eikä terassi syttynyt tuleen. Vaahto / jauhesammutin kaapissa. Palosuoja matto grillin alla. Rasvaritilät putsasin ja grillin paistopinnan. Ampiaiset tulivat paikalle, kaipaavat proteiinia ja nestettä.

Ps. Kissoistamme toinen nuorempi on muuten kaikessa aina vastahankaan (oikea vastarannan kiiski) ja aina pistää vastaan kun kielletään jotain ja jos ojentaa niin takaisin antaa. Haluaa aina tehdä niinkuin itse tahtoo. Ei välitä muista, vain itsestään. Ihan erilainen kuin toinen kissoistamme luonteeltaan. Jyrää toisen kissan vaikka alleen ja iskee nukkuvankin kimppuun niin että toinen älähtäen herää. Toinen kissa on herkkä ja hienotunteinen ja kunnioittava toisiakin kohtaan, toinen kissa on sitten täysin päinvastainen persoona, sen liikekin ja ruumin rakenne on kuin isolla leopardilla. Toinen on sulava liikeinen ja ketterä ja liitä ilmassa kuin ilmaa vaan ja jäntevä ja siro. Molemmat silti aivan rakastettavia, etenkin herkkis. Sama on meissä ihmisissäkin, toinen on luonteeltaankin jo jalompi ja herkempi luonne kuin toinen. Niin se vain menee, ihmisillä ja eläimilläkin.
ViestiLähetetty: 05.08.2018 18:16
Tehty on. Maukasta tuli. Yksi n. Koinix mitallinen nudelia. Päivän annos.
ViestiLähetetty: 08.08.2018 16:27
Luemme Raamattua läpi miehettäreni (On Mooseksen kirjan ilmaisu naisesta, joka on miehen kylkiluusta otettu (DNA)) kanssa. Hän lukee aamulla pätkä ja jättää minulle auki paikan josta minun on määrä lukea. Nyt menossa Markuksen evankeliumi.
ViestiLähetetty: 08.08.2018 23:10
Etsin Graalin maljaa. En löytänyt. Vielä.
EdellinenSeuraava

Paluu Blogit