Emilin blogi

Avaa oma blogisi. Kuvablogit. Teemablogit.
Blogeja muualta.
ViestiLähetetty: 24.01.2018 17:44
Tavallista arkea. Heräsin 10min ennen viimeistä hetkeä lähteä töihin, jotta ehtii ajaa töihin 15km matkan n.15-20min. V8 murisi alla ja lumi pöllysi. Ärsytti kun ihmiset ajavat liian pienillä turvaväleillä nenä kiinni edessäajavan puskurissa ja eivät uskalla ohittaakaan, aiheuttavat turhia kolareita!!! AJOIN koko letkan ohi hetkessä, sitten oli turvallista ajaa (hirviä tietysti tarkkailin) ja vastaantulevia ohittajia. En ainakaan tietoisesti ajanut ylinopeutta, mutta ohi menin maksiminopeudella mitä nopeusrajoitus sallii, muut eivät ajaneet lain sallimaa maksinopeutta kyseisellä tiellä, kun huono näkyvyys lumipyryssä ja liukasta ja pimeää.

Töissä mietin työn ohella kolmannen ulottuvuuden aikaeroa suhteessa meidän ulottuvuuteemme. Söin aamupalaksi hedelmän ja luomuviilin. Rukoilin töissä hiljaa mielessäni työtovereiden ja koko työpaikan henkilöiden puolesta. Olen paljastanut ns. "värini", ja kertonut, että olen uskossa (vakihenkilöstö tietää sen). Minun on kovin vaikea olla hiljaa sisimpäni henkisistä asioista ja ajatuksista ja mielipiteistä, olen tosin joutunut oppimaan kantapään kautta, että milloin puhua ja kenelle ja missä yhteydessä? Aina ei olla vastaanottavaisia, tarvitaan tilannetajua ja herkkyyttä ja oikeaa ajoitusta ja Pyhän Hengen johdatusta.

Minun tulisi asua kai Saksassa, jossa on kunnon AUTOBAHN! Presidenttinä vaatisin samaa Suomeenkin ja autokouluihin riittävä opetus, siitä miten autobahnilla ajetaan Suomen keliolosuhteissa ja millä nopeuksilla huonoilla loska ja jääkeleillä, mutta eipä Presidentillä taida enää olla valtaoikeuksia edes moista vaatia!?? Lopettaisin myös kaiken turkistarhauksen. Ilveksiä ei saisi ampua ollenkaan metsästä, ellei kanta ole niin suuri, että kääntyy itse ilveksiä vastaan. Lauantain muuttaisin lakisääteiseksi lepopäiväksi Israelin tapaan (jolloin vain välttämättömimmät elämisen kannalta tehtävät työt sallittaisiin / poliisi, palokunta/ sairaanhoito / vartijat / armeija / hätäpäivystys / maantiepalvelu). Työpäivistä säätäisin siis 6 vrk työtä ja seitsemäs päivä, olisi virallinen lepopäivä! Ruokaa ei saisi heittää hukkaan missään työpaikoilla/ruokaloissa/elintarvikekaupoissa, vaan hyödyntää ruokaa tarvitseville! En siis ole Presidentiksi ryhtymässä!
:wink:
Viimeksi muokannut Emil päivämäärä 29.01.2018 07:13, muokattu yhteensä 3 kertaa
ViestiLähetetty: 24.01.2018 18:44
Kuva

Rakas lemmikkini Misty kissa.

:agape:

Kuva

Rakas sydänkäpyseni Fancy kissa (viidennessä sukupolvessa, aidon viidakossa elävän villikissan ja sen kanssa risteytetyn kesyn rotukissan jälkeläinen).

:agape:
ViestiLähetetty: 24.01.2018 23:45
Minulla on punainen parta ja veriryhmäni on harvinainen A - ja negatiivinen (rh negative) veriryhmä rhesus tekijä on harvinainen koko maailmassa. Tiede ei tarkalleen tiedä mistä negatiivinen veriryhmä tuli maapallolle? Negatiivinen veriryhmä ei sovi edes evoluutioteoriaan.

Veljeni on AB - veriryhmä, joka on kaikkein harvinaisin veriryhmä koko maailmassa. Siniset silmät myös maailmanlaajuisesti harvinainen ilmiö. Suurinosa maailman ihmisistä kun on ruskeasilmäisiä ja positiivista veriryhmää (rh positive). Jos äiti on rh negatiivinen ja saa lapsen joka on rh positiivinen, niin äidin keho yrittää automaattisesti tappaa sikiön suoraan kohtuun, kun syntynyt ja kohdussa kehittyvä lapsi ei ole rh negatiivisen sikiön veriryhmä!!! Rh negatiivinen veri yrittää siis säilyä kuin väkisin (väkivalloin) hengissä tuleville sukupolville. Kloonaaminen vaikeampaa Rh - negatiivisen veriryhmän omaaville myös. Minulla on myös syntymämerkki, joka muistuttaa tiettyä hebrealaista kirjainta.

Rh negativiisen veriryhmän omaavia ei myöskään kyetä hypnotisoimaan. He ovat immuuneja luontaisesti suggestiolle ja hypnoosille. Armeijassa kuuloni todettiin keskivertoa paremmaksi. Kuuliin sellaisia äänitaajuuksia, joita muut ryhmästä eivät kuulleet. Vaikka minulla on tinnitus ja ammuin haulikolla ja rynnäkkökiväärillä ja pistoolilla eräässä juoksuammunta testissä vahingossa ilman kuulosuojaimiakin, silti kuulin paremmin. Näköni osoittautui myös keskivertoa paremmaksi ja näin kuulemma huomattavasti paremmin, kuin mitä normaalisti ihmiset näkevät testeissä. En edelleenkään tarvitse silmälaseja. Kiitos Jeesuksen.

https://www.youtube.com/watch?v=5xjdik6zFjM

Strange Facts About Rh Negative People

"RH-negatiivinen veri ei vastaa ollenkaan evoluutioselityksiä, koska veri ei mutatoidu. Luonnossa saman lajin sisällä ei ilmene vastaavaa. RH-negatiivisen veren omaavan äidin elimistö nimittäin hylkii RH-positiivista sikiötä. Vastaavaa ei tapahdu RH-positiivisen äidin ja RH-negatiivisen sikiön ollessa kyseessä.

Ennen gammaglobuliinirokotuksen keksimistä ns. rheesusvauvoille jouduttiin tekemään täydellinen verensiirto. Veriryhmien epäsopivuus äidin ja sikiön välillä aiheuttaa sikiölle tai vastasyntyneelle vaikean hemolyyttisen taudin riskin. Rh-negatiivisten naisten suojaus anti-D-immunoglobuliinilla raskauden yhteydessä on vähentänyt ratkaisevasti immunisaatiotapauksia. Tästä huolimatta Suomessa esiintyy vuosittain keskimäärin 10–15 raskautta, joissa tarvitaan kohdunsisäisiä punasolusiirtoja. Nykyisin sikiön veriryhmä voidaan selvittää polymeraasiketjureaktiomenetelmällä lapsivedestä jo 15. raskausviikolta lähtien.

RH-negatiiviset kokevat usein olevansa erilaisia ainakin jos eri maiden foorumikommentteihin on uskominen.Eri listoilla toistuvat seuraavat RH-negatiivisten ominaisuudet ja kokemukset:

ylimääräinen kylkiluu
keskimääräistä korkeampi älykkyysosamäärä
selvästi korkeampi E.S.P.
herkempi visio ja aistit
hyvin harvoille kasvavat viisaudenhampaat
keskimääräistä empaattisempia
keskimääräistä matalampi ruumiinlämpö
keskimääräistä matalampi verenpaine
psyykkisiä / intuitiivisia kykyjä
pääasiassa siniset tai vihreät silmät
usein punertava tukka
keskimääräistä herkempiä ja arempia auringonvalolle
sähköyliherkkyyttä

15% ihmisistä on RH-negatiivisia, loput ovat RH-positiivisia eli heillä on rhesustekijä. Afrikkalaisista vain 3% omaa RH-neg.veren, aasialaista vielä vähemmän, vain 1%. Eurooppalaisilla sanotaan olevan 15% negatiivista veriryhmää. Se on resessiivinen ominaisuus, joten baskeilla ja orientaalijuutalaisilla löytyy isolaatiosta johtuen keskimääräistä enemmän negatiivista verta.

ABO-veriryhmä määritetään selvittämällä, onko punasolujen pinnalla A- ja/tai B-antigeenejä. Lisäksi selvitetään, onko plasmassa vastaavat isoagglutiniinit. Eri ABO-veriryhmät ovat A, B, AB ja O. RhD-määrityksessä tutkitaan, onko punasolujen pinnalla RhD-antigeeniä. Jos RhD-antigeeni todetaan, on tutkittava RhD positiivinen. Jos RhD-antigeeniä ei todeta, on tutkittava RhD negatiivinen."

http://www.sinikivi.com/keskustelu-sini ... -veriryhma
Viimeksi muokannut Emil päivämäärä 31.01.2018 21:43, muokattu yhteensä 11 kertaa
ViestiLähetetty: 26.01.2018 22:58
Huomenna on kissanäyttely. Ajattelin osallistua. En kuitenkaan vielä varma osallistumisesta. Olen kaksi kertaa ollut. Omat kissat eivät koskaan ole olleet näytillä, vaikka voisivat olla ja saada ties mitä mitaleja. Olen selkeästi enemmän kissaihminen, kuin koiraihminen, vaikka pidän kaikista eläimistä. Pitäisin vaikka oikeaa leopardia tai pantteria pennusta asti lemmikkinä jos voisin. Edes leijonien luolaan heittäminen ei minua pelottaisi, jos ja kun olen uskossa Jeesus Messiaaseen.

Voisin aloittaa aamun aamurukouksella ja ottaa sen ihan tavaksi. Herra auta minua siinä. Amen. Sanaakin jo heti herättyä kun voisin nauttia ja ammentaa siitä voimaa työpäivään ym.

Aion osoittaa kiitollisuutta autoni korjaamolle viemällä ison pakkauksen Omar munkkeja automekaanikoille kahvitauon piristykseksi. Hyvin hoitivat. Itsellekkin tulee hyvä mieli kun saa tehdä muille edes vähän hyvää ja antaa hyvää mieltä.
ViestiLähetetty: 30.01.2018 11:34
Kerron yliluonnollisen tapahtuman elämästäni.

Olin n.15-16v. kun tämä tapahtui. Nukuin yksin huoneessani normaalisti. Näin unta puisesta tarjottimesta, jonka päällä oli pieni lintunen kuin varpunen liikkumatta (en tiedä oliko varpunen elossa vaiko kuollut). Varpusen kohdalla tarjotin oli muotoiltu puusta tarkasti varpusen muotojen mukaan, muualta tarjotin oli täysin sileä. Samalla hetkellä heräsin ja tunsin hirvittävän ja ilkeän ja pelottavan vihamielisen pahuuden läsnäolon pääni kohdalla ja ymparilläni. Koin vahvasti, ikäänkuin alitajuisesti, että se hirveä ja paha ja pelottava olento tuntui haluavan kovasti, jostain syystä päästä rintakehäni päälle ja saada suuni auki kuin imeäkseen henkeäni tms. ja se yritti manipuloida aivojani takaraivosta käsin ja se paha demoni olento halusi tehdä sen tietämättäni - syvässä unessa!!!

En kyennyt liikkumaan, enkä huutamaan inahdustakaan, vaikka kuinka yritin, mutta silti tiedostin mitä ympärilläni tapahtui. Samalla tämä paha olento havaitsi järkytyksekseen, että heräsin kesken unen ja se loikkasi pääni takaa salaman-nopeasti lattialle neljällä raajallaan ja kuulin sen kynsien kopinan puulattialla. Se hirvittävä olento meni johonkin tiettyyn paikkaan huoneessa ja sitten tuli hiljaisuus. Samanaikaisesti yritin huutaa Jeesusta Kristusta avuksi, mutta ääntä ei tullut. Mielessäni rukoilin sitten Jeesusta avuksi ja olento katosi kovalla vaihdilla samanaikaisesti. Lopulta olennon kadottua ja minuuttien kuluttua, kykenin liikumaan ja puhumaan ja tutkin koko huoneen valojen kanssa ja mitään ei löytynyt. Kodissamme ei tuolloin ollut lemmikkejä, eikä rottia tms. Kun rauhotuin ja ihmettelin tapahtunuttta, yritin nukahtaa uudelleen keskellä yötä. Kun en jaksanut enää rukoilla ja yritin nukahtaa, se sama pahuuden läsnäolo ja se olento yritti kiivaasti päästä uudestaan pääni lähelle vaikuttamaan jotain. En uskaltanut nukahtaa ja väsymys painoi raskaana. Tätä taistelua kävin monta tunia keskellä yötä ja paha yritti takaisin vaikka kuinka rukoilin ja käskin sitä lähtemään Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä. Lopulta nukahdin ja aamulla kun heräsin, muistin kaiken.

Myöhemmin minulla todettiin epilepsia. Pääni kuvattiin ja sähkökäyrä tallennettiin aivoista, mutta mitään järjellistä syytä muutamille grand kohtauksille ja piilokohtauksille ei löydetty. Söin sitten useita vuosia vastahakoisesti epilepsialääkettä, jota tosin pienensin niin matalalle annoksina, että neurologin mukaan pitoisuus ei ollut riittävä estämää kohtauksia.

Rukoilin ja paastosin 40 vrk pelkällä vedellä ja koin vapautuksen ja jätin lääkkeet kokonaan omaehtoisesti ja ilmoitin päätöksestäni lääkärille ja paastostakin toiselle lääkärille olin säännöllisesti yhteydessä ja tarkastuksissa koko pitkän paaston ajan.

Herra vapautti minut riivajaan ulkoisesta otteesta ja epilepsiasta, jolla se yritti aivojani vahingoittaa. Se ei ollut sisälläni, mutta piinasi minua ulkoisesti ja yritti saada epileptisen kohtauksen jossa olen tiedoton ja vaahtoa tulee suusta ja aivoissa käy valtava sähköpurkaus, joka vahingoittaa hermosoluja. Olen nyt täysin vapaa epilepsiastakin, jo kymmeniä vuosia.

Kiitos Jeesuksen Kristuksen Messiaamme.
Viimeksi muokannut Emil päivämäärä 02.02.2018 20:58, muokattu yhteensä 1 kerran
ViestiLähetetty: 30.01.2018 20:54
Minulla on myös yksi selkänikama enemmän kuin mitä normaalisti ihmisillä. (Sama on myös molemmilla rotukissoillani!) Otsassani havaittiin röntgenkuvassa monta ilmakammiota (aivojen jäähdytykseen) kuin Lotus kukan muodossa. Tohtori hämmästeli ja sanoi, että harvoin näkee sellaista. Tohtori totesi, että sinulla on hyvin ilmastoitu otsalohko, kuin tuunattu ilmastointi. Olen herkkä lämpötiloille. Viileä on minulle parempi. Yölläkin nukun talvellla mieluummin pelkällä lakanalla, kun on muuten liian lämmin. Pintaverenkiertoni niin vilkas. Aina kuulemma niin lämmin käsi muitten mielestä. Kissat tykkää lämpimän käden silityksestäni.

Kuvassa ns. normaali ihmiskallo otsan onteloineen. (otsaonteloiden muodossa ja määrässä on vaihtelua!)

http://w-radiology.com/anatomie-radio-s ... s-2_fs.jpg

Minulla ei ole valitettavasti esittää kuvaa omasta otsaontelosta (frontal sinus), mutta lääkäri kertoi sen olevan kuin kukan terälehdet, jotka ovat selkeän symmetrisesti isoina kuin kukan terälehtinä, puolikaaressa vierekkäin otsassani, omine symmetrisine onteloineen. Eli kuin puolikas lotuskukka terälehtineen. Se ei ole kai ainutlaatuista, mutta hyvin harvinaista.
Viimeksi muokannut Emil päivämäärä 01.02.2018 12:20, muokattu yhteensä 5 kertaa
ViestiLähetetty: 31.01.2018 18:18
En halua keskittyä itseeni tai asioihin joita minussa on tai ei ole. Haluan keskittyä Jeesukseen Kristukseen. Millainen Jeesus on? Mitä Jeesus tekee? Mitä Jeesus teki? Miten Jeesus muutti minua, jne? Mitä Jeesus on tehnyt elämässäni ja tekee? Voisin kertoa yliluonnollisia asioita syntymäänikin liittyen, mutta haluan keskittyä Jeesukseen, en itseeni.
ViestiLähetetty: 31.01.2018 21:15
Äsken naapuri toi kaksi kuhaa ruuaksi. Paistoin ne kovan taistelun jälkeen. Fileiksi tein ja loput uunissa puoli kiloa voita mukana ja vähän suolaa. Hyvää tuli. Kiitos Jeesukselle naapurin eleestä. Antoi ilmaiseksi. Oli ne itse kalastanut.
ViestiLähetetty: 01.02.2018 12:30
Kerron tositapauksen elämästäni.

Vuosikymmeniä sitten tutustuin erääseen nuoreen uskovaan. Olimme monta vuotta uskonystäviä. Pian kuitenkin selvisi vuosien saatossa, että hänellä oli monia henkisiä ongelmia. Hän ei keskustellut paljoakaan niistä kanssani, mutta haki apua kyllä muilta uskovilta. Myöhemmin sain selville, että hän oli joutunut riivatuksi ja hakenut apua eräältä saarnaajalta. Saarnaaja oli rukoillut hänen puolestaan kotinsa eteisessä, kun kaverini oli tullut pyytämään rukousapua riivaustilaansa. Saarnaajan rukoillessa kaverini nousi ilmaan keskellä huonetta ja leijui kuin painottomasti ilmassa, samalla vääntelehtien oudoissa asennoissa ja ärjyen ja ilveillen ja huutaen kammottavalla vieraalla möreällä äänellä ja samalla taulut eteisessä heiluivat ja matot menivät rullalle ja leijuessa kaverini teki ilmassa myös voltteja ja riivaaja puhui hänen suunsa kautta hirveyksiä ja kauheuksia (eli kaikki tyypillisen oikean riivauksen merkit).

Saarnaaja sai Herransa avulla riivaustilan laantumaan voimakkaasti Jeesukseen Kristukseen ja sovintovereen ja Jumalan Sanaan vedoten. Apu ei ollut kuitenkaan pysyvä, siinämielessä, että myöhemmin kaikkien suruksi, ystäväni oli tehnyt itsemurhan. Tämä oli hirvittävä järkytys myös minulle. En osannut aavistaa, että hän oli niin epätoivoinen ja tekisi sellaista itselleen. Koko vanha ja tunnettu seurakunta, johon hän kuului järkyttyi perinpohjin ja pian senjälkeen se seurakunta sisältäkäsin hajosi kahtia, mutta nimi säilyi ja johtajat vaihtuivat ja osa seurakuntalaisista jäi ja osa lähti ja perusti oman seurakunnnan. Väärinkäytöksiäkin paljastui seurakunnasta, ihan rikollisiakin.
Viimeksi muokannut Emil päivämäärä 02.02.2018 20:57, muokattu yhteensä 1 kerran
ViestiLähetetty: 02.02.2018 20:55
Isäni Jeesukseen Kristukseen uskova äiti oli näkijä. Hän näki uninäyssä Suomen talvisodan syttymisen vuosia etukäteen ja tarkan päivämääränkin sille ja kertoi sen vuosia ennen kyseistä päivämäärää. Sota alkoi juuri sinä päivänä, jonka isäni uskova äiti oli nähnyt. Isän kodissa hänen isänsä näki myös fyysisesti enkelin, joka kävi katsomassa syntynyttä poikavauvaa ja pian käynnin jälkeen poikalapsi kuoli, kuten isän isä oli asian jo etukäteen enkelikäynnistä tulkinnut.
Seuraava

Paluu Blogit