Lapsen usko

Lapsen usko

ViestiKirjoittaja Annora » 29.06.2018 08:38

Tämä kertomus on totta. Sen sanotaan tapahtuneen aikoinaan Tukholmassa jossakin lähiössä.

Pieni lapsi halusi lemmikkieläimekseen hamsterin. Äiti ei kuitenkaan ollut innostunut asiasta ja keksi mielestään näppärän ratkaisun: hän sanoi lapselle, jotta pyydä sitä Jumalalta iltarukouksessa.

Kului vähäsen aikaa.

Äiti ja lapsi olivat kävelemässä torilla/aukiolla.

Läheisessä kerrostalossa poikaviikarit olivat touhuissaan: heidän mielestään perheen hamsterin tuli päästä kerran elämässään lentämään. Pojat kiinnittivät leijaan pienen pahvilaatikon ja laittoivat hamsterin sinne laatikkoon. Sitten pojat menivät kerrostalon katolle -miten lie päässeetkään sinne.
Leija lähetettiin matkaan leijalle otollisena aikana, sillä tuulenpuuska nappasi sen mukaansa.

No, ehkä jo lopun arvaattekin.

Äitinsä kanssa kävelyllä oleva lapsi huomaa, että taivaalta on tulossa jotakin alaspäin. Lapsi kiirehtii nappaamaan leijan ennenkuin se ehtii pudota maahan asti. Siinä se nyt on: Jumalan vastaus lapsen rukoukseen. Hamsteri suoraan taivaasta lapsen syliin.

Joku ehkä ajattelee nyt, että mistä tiedetään, mitenkä ja mistä tuo leija siihen ilmestyi. Asia selvisi vasta myöhemmin, kun joku pojista ja lapsen äiti sattuivat kuuntelemaan samaa radio-ohjelmaa, johon sai lähettää terveisiä ja viestejä. Näin asia paljastui puolin ja toisin.

Lapsi sai pitää hamsterin.
Avatar
Annora
 
Viestit: 569
Liittynyt: 13.06.2018 12:45

Re: Lapsen usko

ViestiKirjoittaja kalamos » 02.07.2018 13:23

Väkevä todistus siitä,
mitä lapsen usko saa aikaan.

Jeesus sanoi lapsista, että juuri näiden on taivasten valtakunta.
Ja sitten meistä aikuisista,
että meidän tulisi olla palautetut sellaisiksi kuin lapset,
jotta siihen valtakuntaan pääsisimme.
Avatar
kalamos
 
Viestit: 6551
Liittynyt: 27.08.2014 07:31

Re: Lapsen usko

ViestiKirjoittaja sinetti » 22.06.2019 13:32

:bible:
11 Kun minä olin lapsi, niin minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli, ja minä ajattelin kuin lapsi; kun tulin mieheksi, hylkäsin minä sen, mikä lapsen on.
1.Kor.13.


Pitäkää siis lapsen uskostanne kiinni, kuin kalleimmasta aarteestanne.
Viimeksi muokannut sinetti päivämäärä 23.06.2019 08:17, muokattu yhteensä 1 kerran
sinetti
 

Re: Lapsen usko

ViestiKirjoittaja sinetti » 23.06.2019 08:16

:bible:
Room 8:
15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
16 Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
sinetti
 

Re: Lapsen usko

ViestiKirjoittaja Annu » 27.08.2022 10:47

Ihana kertomus! Sai hymyn huulille.
Olisipa meilläkin aina tuollainen
lapsen usko ja luottamus hyvään
Jumalaan!
Avatar
Annu
 
Viestit: 771
Liittynyt: 16.08.2022 06:46


Paluu Todistus

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa