Pieleen mennyt avantouintireissu

Pieleen mennyt avantouintireissu

ViestiKirjoittaja Kirjoittaja » 08.12.2021 21:36

Olin tänään avantouintireissulla uimarannalla. Olin kaksi minuuttia vedessä. Ei ollut saunaa eikä pukuhuonetta, pakkasta oli n.-14. En avannon jälkeen saanut kunnolla vaatteita päälle,(sain kuitenkin toisen sukan, päällyshousut, päällyspaidan , takin ja kengät) ja juoksin autolleni, mutta en saanut avainta enää takin taskusta kun ei sormet toimineet, niin rukoilin ja sitten revin takin taskun niin, että sain kaivettua auton avaimen ja avattua auton käyntiin ja pääsin lämmittelemään. Ystävä oli kyllä mukana mutta hänellä kesti aikaa tulla autolle kun hän ei jaksa juosta eikä tajunnut tilanteen vakavuutta. Onneksi Jumala armahti, niin, ettei sattunut mitään. Kylmällä ei kannata ottaa tuollaisia riskejä.
Avatar
Kirjoittaja
 
Viestit: 1529
Liittynyt: 14.10.2017 21:50

Re: Pieleen mennyt avantouintireissu

ViestiKirjoittaja kalamos » 09.12.2021 10:29

:bible:
Paavali (2 Kor 1:10) kirjoitti:
Ja hän pelasti meidät
niin suuresta
kuolemanvaarasta,
ja yhä pelastaa,
ja häneen
me olemme panneet toivomme,
että hän vielä vastakin pelastaa
Avatar
kalamos
 
Viestit: 6604
Liittynyt: 27.08.2014 08:31

Re: Pieleen mennyt avantouintireissu

ViestiKirjoittaja rupattelija » 10.12.2021 12:41

Kiitos Herralle! Saako kertoa mitä tiistai-päivänä tapahtui? :smile: Etsin sellaisen pienen ryhmän jossa olisi pieni Sanan saarna, ylistyslaulu palvoen -tuokio ja sitten rukoushetki toistemme kannettavaksi Herran haltuun. Sitten löysin sen erään uskovan tuttukaverin ja netin kautta. Otin ylös muistiin se osoite missä vedetään se pieni ryhmä. Mutta mieheni otti mun auton, niin ajattelin että voin mennä bussilla sinne.

En kunnolla pukeutunut enkä ottanut lämpimän ja pitkän aluspuvun, vain farkkuhousut. Luulin että bussin jälkeen on helppo mennä sisälle lämmittääkseni itseäni. Mutta se osoite osoittautui vääräksi enkä löytänyt etsimäni paikan. Yritin selailla kännykällä kotisivua jonka se pieni ryhmä pidetään mutta sormeni oli jäässä. Puhalsin lämmittääkseni niitä. Tunsin että jalat myös on jäässä. Sitten tajusin vakavan tilanteen.

Ei auttanut kuin palata bussipysäkille. Mutta meidän bussi ehti jo lähteä. En voinut odottaa pysäkillä toista bussia joka tulee puolen tunnin kuluttua. Mun oli pakko kävellä lämmittääkseni itseäni. Yritin lämmittää itseäni kävelemällä. Kävelin noin puolen tunnin. Sitten bussi tuli niin hyppäsin sisälle. Bussilla oli mukavan lämmintä. Onneksi, ei tullut paleltumia. :smile:
rupattelija
 

Re: Pieleen mennyt avantouintireissu

ViestiKirjoittaja Kirjoittaja » 10.12.2021 16:41

Onneksi myös sinulla oli matkassa varjelus mukana!
Avatar
Kirjoittaja
 
Viestit: 1529
Liittynyt: 14.10.2017 21:50

Re: Pieleen mennyt avantouintireissu

ViestiKirjoittaja rupattelija » 10.12.2021 19:02

Joo ja myös sulla. :smile:
rupattelija
 


Paluu Kiitosaihe

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron