Harras rukous voi paljon (Jaakobin kirje)

Harras rukous voi paljon (Jaakobin kirje)

ViestiKirjoittaja Jukka » 24.07.2015 20:07

Päätin vielä käväistä palstalla ja pyytää esirukousta vakavasti sairaan ystäväni sekä hänen perheensä ja omaistensa puolesta. En jaksa tässä tämän enempää kirjoittaa (enkä saakkaan), Jumala tietää kaiken. On ihmisen elämästä kysymys ja inhimillisesti näyttää kuin 'peli olisi pelattu ja hävitty'. Minun uskoni horjuu, että tässä voisi tulla vielä voitto ja parantuminen. Toivon, että Herra laskee tämän asian jonkun sydämelle tai joidenkin sydämille maailman jossain kolkassa niin, että he rukoilisivat uskossa voittoon.

Tahdon turvata ja luottaa Herran lupauksen sanaan, vaikka en löydä sanoja, huokailen vaan.

:bible:
Roomalaiskirjeessä (8:26) Paavali kirjoitti:Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla
Jukka
 

Re: Harras rukous voi paljon (Jaakobin kirje)

ViestiKirjoittaja kalamos » 26.07.2015 11:01

Olen jo huokaillut ystäväsi ja hänen perheensä puolesta.
Voisitko antaa etunimen tai vaikka jonkin nimimerkin tälle ystävällesi,
niin olisi helpompi rukouksessa kantaa häntä Herran eteen.
Avatar
kalamos
 
Viestit: 6551
Liittynyt: 27.08.2014 07:31

Re: Harras rukous voi paljon (Jaakobin kirje)

ViestiKirjoittaja Jukka » 27.07.2015 10:18

kalamos kirjoitti:Olen jo huokaillut ystäväsi ja hänen perheensä puolesta.
Voisitko antaa etunimen tai vaikka jonkin nimimerkin tälle ystävällesi,
niin olisi helpompi rukouksessa kantaa häntä Herran eteen.


Tässä on kysymys kahdesta ihmisestä, vaikka en heti sitä halunnut paljastaa (tietäähän Jumala sen). Miehen nimi Tapani. Naisen nimi Marja. He eivät kuulu samaan perheeseen. Kummankin tila on vakava. Toisella heistä on aivosairaus joka hoitoyrityksistä huolimatta tuhoaa aivokudosta. Sen etiologiaa ei tunneta ja diagnoosikin varmistuu lopullisesti vasta ruumiinavauksessa. Sairaus on edennyt pitkälle. Toisella heistä on useampi sairaus ja on tänä vuonna jo kolmatta kertaa sairaalahoidossa.

Tapaan aika paljon ihmisiä, mutta nämä kummatkin ovat olleet ystäviäni jo vuosikymmenten ajan. Heillä elämä on todella rankkaa, mutta niin on omaisilla ja ystävilläkin. Kyllä me ihmiset näissä loppupeleissä ollaan aivan avuttomia. En osaa rukoilla kuin publikaanin rukouksen: "Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!"
Jukka
 


Paluu Esirukouspyyntö

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron