Evankeliumin eteenpäin vieminen

Evankeliumin eteenpäin vieminen

ViestiKirjoittaja Sirkuttaja » 16.02.2019 13:29

Pyydän rukoustukeanne ja siunausta, että voisin viedä evankeliumia eteenpäin ja auttaa apua kaipaavia, joka ollut sydämenasia uskon alkuajoista, ja jonka kutsumuksen olen välillä hukannut täysin...en muistanut sitä, viimepäivinö ja aikoina, Jumala on palauttanut mieleeni, alkurakkauden merkityksen ja sen kutsumuksen ja mikä näkyasian suhteen on ollut.

Jos koet sydämellesi asian...

Pyydän Jumalan johdatusta itseni ja perheeni puolesta, jotta Hänen hyvä tahtonsa saisi tapahtua, Hän näyttämään tiensä.

Toivon, että Jeesuksen ristintyö tulee näkyväksi maailmassa, jossa elämme, meidän ihmisten välityksellä. Toivon voivani olla yhtenä osana sielujen voittamisessa Hänelle, viemässä eteenpäin täyttymystä Hänessä.

Tapahtukoon kuitenkin täysin Jumalan tahto asiassa ja elämässäni, mihin Hän johdattaakin. Luotan tahtosi olevan aina oikea.

En kaipaa esilläoloa, mutta minulla on sydämessä aina ollut (uskon alkuajoita lähtien) kaipaus toteuttaa aputyötä ja evankeliumin viemistä eteenpäin. Paitsi, että olen jossain vaiheessa sen unohtanutkin, uskon kamppailujen tuoksinnassa... Onko se itsestäni vai Jumalasta? Sen Hän näyttäköön ja osoittakoon.
Sirkuttaja
 

Re: Evankeliumin eteenpäin vieminen

ViestiKirjoittaja kalamos » 16.02.2019 18:09

Rukouspyyntösi on varmasti Jumalan mielen mukainen.
Itse asiassa uskon,
että se on Jumalan vaikuttama teko Sinussa,
että pyydät tuollaista asiaa.
Jumala vaikuttaa meissä tahtomisen ja tekemisen.

Jeesus vastaa Sirkuttajan kaipuuseen
saada olla viemässä evankeliumia eteenpäin
sillä tavalla kuin Sinä olet Sirkuttajan sydämelle puhunut
ja muistuttanut jo uskon elämän alkuaikojen kutsumuksesta.
Avatar
kalamos
 
Viestit: 6544
Liittynyt: 27.08.2014 07:31


Paluu Esirukouspyyntö

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa