Esirukouspyyntö itseni puolesta

ViestiLähetetty: 08.07.2018 20:25
pyydän esirukousta itseni puolesta. Olen henkisesti sellaisessa tilanteessa että tarvitsisin ulospääsyn, että voisin elää täyttä elämää Jumalan ihmisenä ja että olisi sellainen olo, että tuntuisi siltä että eläisin sitä täyttä elämää. Nyt tuntuu siltä että elämä valuu hukkaan tietokoneen äärellä aamusta iltaan istuessa.

Haluaisin, että pystyisin vielä nauttimaan tästä nuoruudesta, kun sitä vielä on muutama vuosi jäljellä. Yhdeksän vuotta olen odotellut, sisältäen parempia ja huonompia aikoja. Ymmärrän toki sen, että on ihmisiä joilla on asiat vielä huonommin(esim. vaikeasti vammaiset ym.), mutta silti haluaisi että olisi itsellä myös parempi olla.
LainaaIlmoita tämä viesti
ViestiLähetetty: 08.07.2018 21:09
Kirjoittaja, muistan sinua rukouksin. Asiasi on levitetty Herran eteen.
Hän voi auttaa. Hän näkee sinun kaipauksesi ja kokonaistilanteesi kaikkineen.
ViestiLähetetty: 09.07.2018 17:29
kiitos!
ViestiLähetetty: 25.09.2018 14:57
Isä olet luvannut vaikuttaa tahtomisen ja tekemisen, jotta hyvä tahtosi voi toteutua omiesi elämässä.

Pyydämme Kirjoittajalle ymmärrystä asioihinsa ja nähdä "ongelmiensa" syyt, mitkä estävät häntä elämästä täysipainoista elämää.

Rukoilemme Kirjoittajalle asennetta, jossa omat halut eivät olisi Sinun suunnitelmaasi hänessä suurempia. Olethan luonut hänet Pojassasi Kristuksessa elämään Sinun yhteydessäsi pyhänä ja nuhteettomana. Tämä sama koskee meitä kaikkia.

Vain Sinä voit tehdä sen, mitä me emme voi. Siksi siunaan Kirjoittajaa jatkuvasti kertomaan asiansa Sinulle ja pyytämään, että voisi ottamaan vastuun elämästään niin että hän saa kasvaa Sinusta riippuvaiseksi. Tätä pyydän Jeesuksen nimessä. Kiitos että saamme siunata Kirjoittaa.
ViestiLähetetty: 26.09.2018 20:09
kiitos muistamisesta!
ViestiLähetetty: 15.10.2018 16:59
hypomenoo kirjoitti:Rukoilemme Kirjoittajalle asennetta, jossa omat halut eivät olisi Sinun suunnitelmaasi hänessä suurempia. Olethan luonut hänet Pojassasi Kristuksessa elämään Sinun yhteydessäsi pyhänä ja nuhteettomana. Tämä sama koskee meitä kaikkia.

Vain Sinä voit tehdä sen, mitä me emme voi. Siksi siunaan Kirjoittajaa jatkuvasti kertomaan asiansa Sinulle ja pyytämään, että voisi ottamaan vastuun elämästään niin että hän saa kasvaa Sinusta riippuvaiseksi. Tätä pyydän Jeesuksen nimessä. Kiitos että saamme siunata Kirjoittaa.

Mistä muuten olet saanut selville asenteeni? Ja mistä tiedät, että en ole ottanut vastuuta elämästäni? Minua on nyt muutama viikko vähän häirinnyt nuo sanasi.
ViestiLähetetty: 15.10.2018 17:19
Hyvä, että kerrot tämän, Kirjoittaja.
Olen mahdollisesti tulkinnut rukouspyyntösi väärin. Siitä rukoukseni sisältö.

Rukoillessani yleensä sisällytän samalla itseni mukaan, koska tarvitsen Herralta apua niin asenteeseeni kuin vastuunottamiseen päivittäin ja ihan kaikkeen. Ilman Hänen apuaan en selviä missään.

Toivon, ettei mainitsemasi rukoukseni jäisi sinua häiritsemään. Olen ihminen ja erehtyväinen.
ViestiLähetetty: 15.10.2018 17:32
kiitos ystävällisestä viestistäsi ja selvennyksestäsi. Asia selvä, ei häiritse enää. Täytyy myöntää että itselläni oli vähän hyökkäävä sävy viestissäni ja asenteessa, siitä anteeksipyyntö.
ViestiLähetetty: 15.10.2018 18:54
Kaikki hyvin. :)

Tämän vuorovaikutuksen koen eheyttäväksi ja rakentavaksi.

Jumalan siunausta ja varjelusta elämääsi kaikkina päivinäsi.
ViestiLähetetty: 15.10.2018 19:31
Kiitos samoin!
Seuraava

Paluu Esirukouspyyntö